Cem günaydın super swamper bogger getirtiyorum.Ölçüler 31x12.5x15 şu anda kullandığım ise 31x10.5x15.
Aslında 33 düşündüm ama aracı yoracağı için vazgeçtim.
Ben böyle düşünüyorum ama fotolarda aracın direksiyonunda gördüğün oğlum Kerem'in favoriside senin aracın o da seviyor devasa lastiklerle arazide gezmeyi, sanırıım o tür lastik kullanımında araçlada epey oynamak gerekiyor, akslar falan yetersiz kalır
Cem günaydın super swamper bogger getirtiyorum.Ölçüler 31x12.5x15 şu anda kullandığım ise 31x10.5x15.
Aslında 33 düşündüm ama aracı yoracağı için vazgeçtim.
Ben böyle düşünüyorum ama fotolarda aracın direksiyonunda gördüğün oğlum Kerem'in favoriside senin aracın o da seviyor devasa lastiklerle arazide gezmeyi, sanırıım o tür lastik kullanımında araçlada epey oynamak gerekiyor, akslar falan yetersiz kalır
Sizin şu anki haline bakınca 33" takmak için ekstra bir iş gerekmiyor gibi gözüküyor (Belki yaylara takoz + makaslara küpe). 33" lastik XJ'yi yormaz. Lowrange kullanırken umrunda bile olmaz hatta. Akslarla ilgili bir problemde olmaz. İlerde belki daha iyi bir aks ve ıstavroz takımı alırsınız öne ama dediğim gibi 33" için bunlara gerek yok. Genelde biz buralarda çamurda offroad yaptığımız için problem olmaz bence. Gripli yani zımpara gibi kayalarda tırmanıyor olsaydık belki tersini söyleyebilirdim bunun. Neticede ben bilirkişi değilim tabi ama fikrimi söyliyim. Sizin aracınız 33" istiyor. Hem yeterli yüksekliği var, hem de 33" 4,0 Litre bir cherokee'nin mızmızlanacağı bir durum değil. Belli bir nispette hissedersiniz çekişteki düşüşü (H'de kullanırken). Ama bu işlerin sırayla gittiğini düşünürsek, bir süre sonra alacağınız yüksek oranlı dişlilerle bu işi kökünden çözersiniz. Bu arada o az gibi gözüken 2" yani 5 cm'nin arazide ve kanallı köy yollarında size çokça avantaj sağlayacağından emin olun. Yani 'sadece' güzel gözükmeyecek.