Gezenbilir'in CJ' leri

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan beatrix Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 1,110
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 220,788
Ynt: Gezenbilir'in CJ' leri

Marmaris full cj dolu. Bende defender göremedim oralarda. Algıda seçicilik bu olsa gerek. Aks koptuğunda lastik fırlaması ise bütün cj ler için geçerli değil. Full floating aks sistemlerinde bu durum yok. Diğer cj lerin ön akslarıda kopsa lastik sabit kalır. Bence akünün patlamasından, alt takımlarda oluşacak asit yanıklarından daha az zararlı bir durum ;D Aks koparabileceğin durumlar ise aşırı zorlamalarda yanal haraketlerdir. Bu durumlarda 100 km hız yapılmaz sanırım. Forumu okuyan doktorlar için de güzel bir tecrübe oldu sanırım. ;D Arka tarafı asit yanığı ile gelen hastasına direk olarak defender mı kullanıyorsun sen diyebilir ;D Reçete olarak akünün yerini değiştir ;D ;D ;D
 

Etiketler
Ynt: Gezenbilir'in CJ' leri


;D ;D ;D yada jel akü kullan ;D ;D
 


Ynt: Gezenbilir'in CJ' leri

ErdincK' Alıntı:
Yavuz bey merhaba, merak ettim, neden acaba? biraz açarmısınız

teşekkürler

Aslında tesisat ile oyanırsa hepsinde olabilir, LR için kablolama ile uğraşılmıyor, kit orjinal olarak çok ucuza bulunabiliyor ustaya sadece fişleri yerine takmak kalıyor, uydurma birşey yapmak zorunda kalmıyorsunuz, CJ lerde ustalarımız alınmasın uydurma iş yapmayı çok seviyoruz, hangi ustaya sorsan cj den anlar, bu yüzden çoğu CJ perişan durumda dışı beni içi sahiplerini yakar, iyi durumda olan araçlarında sahipleri ustadan daha usta olmuş inatla uğraşa uğraşa herşeyi yalayıp yutmuş, ustalara ders verecek durumda.

6 yıla yakındır LR ların içindeyim daha 1 defa duymadım aşırı şarj sorununu, CJ lerde yamulmuş veya balon gibi şişmiş akü çok gördüm, mesela araç LPG ciye gider gelir böyle bir arıza çıkar ortaya, elektrikçiye gider gelir başka bir sorundan ertesi gün akü karpuz gibi olur. ;D ;D ;D

Anlatmak istediğim buydu.

Selamlar