grand vitara 3k yüks.kit

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan orhanpatar Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 4
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 2,791

orhanpatar

Yeni Üye
Mesajlar
7
Tepkime Puanı
0
Yer
antalya
Web
www.orhanpatar.com
2011 3k grand vitara kullanıcısıyım.
aracımda yükseltme kiti uygulamak istiyorum.uygulama işinin apayrı bir ihtisas ve deneyim konusu olduğu görüşündeyim.yay çökmesi,direksiyon hafiflemesi,yol tutuş vb.sorunlarla karşılaşma ihtimalinin yüksek olması endişe yaratıyor.konu ile ilgili terimlere şu an için çok uzak olduğumu da belirtmek isterim (forumlarda uzman arkadaşların kullandığı terimlerden dolayı ürkmüş durumdayım ??? )
aracımı ağırlıklı olarak günlük yaşamda kullanıyorum.senede 8-10 kez off road yapacağım.
ihtiyacım olanlar;lastik,yükseltme kiti,vinç,ön tampon ve difrensiyel kilidi..(arka tamponu değiştirmek istemiyorum.lastik ebatının bu faktöre göre olması lazım)ve en önemlisi bu montajı gerçekleştirecek doğru adres ..


umarım taleplerim ukalalık olarak adledilmez..
yardımlarınızı ve değerli görüşlerinizi ,tavsiyelerinizi rica ediyorum.


bol çamurlu koordinatlarla karşılaşmak dileği ile


orhan patar :smiley:
 

Etiketler
Ynt: grand vitara 3k yüks.kit

hocam tum ısteklerın gayet normal
benım tavsıye edecegım mehmet becce abımızın yukseltme kıtı bu kıttleer arabayı satmadıgınız surece garantılı kesınlıkle kapanma acılma vb sıkıntılar olmaz olunca garantıden degısır artı olarak kılıt vınc tampon vb tum aksesuarlarıda ondan temın edebılırsın ıstanbul daysan mutlaka yanına ugra sohbet et hem bılgı alır hemde aracın ıcın dogru modıfıyeyı beraber belırlerdınız ;) ;) ;) ;) ;)
http://www.4xfourart.com/
ınternet adresıdır
bu arada arac yukseldıkce normal olarak hızlanmada azalma ve bellı bır mıktar konfordan kayıp olacaktır
 

Ynt: grand vitara 3k yüks.kit

sızın aracınız yenı kasaymıs sonradan farkettım sızın kasanın aksesuarları varmı telden bılgı alın
 


Ynt: grand vitara 3k yüks.kit

>> arkadaşların kullandığı terimlerden dolayı ürkmüş durumdayım
huh.gif
)

ben sizi biraz aydınlatayım .. ;) hemende ürkmeyin .. ;D

yeni kasa 3 kapılar da arazi şanzımanı yoktur..bu ne işe yarar..? son sürat 160/km/h ise> bunu 80-90 km/h a düşürür buda yolda gezmek için degil arazide gezmek içindir..motorun güçünü 2 ile carpar..düz duvara tırmanacak..arkasına bir koça kamyon baglasan ceker hale gelir..

yani kediyi aslana ceviren bir koldur..bu ..? >>4L ;)

4 ceker araclar 3-5 çeşittir ..AWD..bu her zaman 4 ceker demektir..sizinki bu sınıftadır..bunlara SUV .denir..ön ,arka vede ortada defransiyel bulunur..ortadaki güçü öne veya duruma göre kacırıp öne arkaya dagıtmaya yarar..bir nevii ayarlayıcıdır..bünyesin de LSD bulunduruur..buda limited slip defransiyeldir..sınırlı kaydırıcı.. ;) >>evo,subaru gibi yarışlarda kullanılan araclarla aynı özelliklere sahip tir..3 aşagı yukarı..5 yukarı ;)

eski kasa vitaralar normalde arkadan itişlidir..ufak vitese takınca 4 ceker olur önler devreye girer. 4 ceker konumunda tam sag veya tam sol da kendi ekseninde dönmeye kalkarsanız heleki bunu asvaltta yaparsanız.. ;) arac kasılır camaşır gibi burulur cokda devam ederseniz hasar varmeye kadar gider..neden ortada dif..yoktur..

2 adet tren rayı ebadında ;) şaseye sahip olup üzerine kupası 8 cıvata ile baglanmıştır..buda aracı saglam ve burulmalara karşı..etkili hale getirir..
2006>sonrası 3 k. olanlar monokok tüm ..şase..otomobil şasesine sahiptir.. ;)

ortalama ölçülerde de anlatayım.. ;) bizler..8cm capı büyük lastik kullanırız neden..yerden 4 cm uzaklaşıp yükseltmek için.. ;)
bu seferde lastik yerine girmeyeceginden süspansiyonu yükseltırizki.+8cm...lastik yerine sıgsın.. ;) ..bazen buda kesmez kimilerini..3-12 cm de şase ile kupa arasını yükseltiriz..netiçede 15-25 cm kadar yükselmişbir araclada trafikte uzun yolda yan rüzgarlardan etkilenen..yol tutuşu bozulmuş bir araclada konforsuz bir vaziyette..düşük süratlerle sagdan gitmeyi ögreniriz..nedenmi.?
başka yolu yok.. ;D ::smiley:

denizclerin tekne için bir muhabbetleri vardır..!en iyi tekne arkadaşının teknesidir..derler..! buradan örnekle bir şeyler daha anlatayım.
öncelikle mt sınıfı çamur lastikli bir arkadaşınızın aracına binin ve uzun yolda en az 200 km kadar sag koltukta oturun dediğimi anlarsınız.. ;D ;D
50 km den sonra gırıldayan 70 den sonra vırıldıyan..90 dan sonra normale dönen artık seslere alışılan bir hale gelirki..max sürat 70 üstü tehlikedir..+yağışta anormal kayar..vs..
altında çamur lastiği olmayan 4x4 de arazide ancak otomobil olur..buda ayrı konu.. ;) ..hiç bi işe yaramaz.. :smiley:

>>.senede 8-10 kez off road yapacağım.

amac bu ise aracınız..+ yapmak istedikleriniz dogru degil derim..
forumu geriye doğru tarayıp bol bol bilği alın derim.. :smiley:
 



SON KONULAR - FORUM

Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,916
Mesajlar
1,525,692
Kayıtlı Üye Sayımız
166,696
Kaydolan Son Üyemiz
BiSQuiT.

Çevrimiçi üyeler

SON KONULAR



Geri
Üst