Headers ?..

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan jeep Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 38
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 12,095
Ynt: Headers ?..

yani ses güzelliği için de 1 yerde birleştirmeniz daha güzel ses almanızı sağlıyacaktır.
 

Etiketler
Ynt: Headers ?..

2 tane wide band a gerek yok 2 tane ayrı delik açın 2 eksoza 1 ine tıpa takın. zaten 2. si arasında bir fark çok fazla yoktur. 2 ayrı karbüratör yoksa. 2 karbüratör varsa ve bu karbüratörler hangi silindirlere bağlıysa headers ta aynı silindirlerde ise 2 tane wide band şart. oz zaman, sizin sistem de ( cj yi çok tanımıyorum farazi konuşarak gidiyorum )
 

Ynt: Headers ?..

Demek istediğinizi anladım. Çıkış çapını daraltmadıktan sonra ister tek çıkarız ister 6 sı ayrı ayrı çıkar. Önemli olan kesit alanı. Ama bağımsız iki çıkış sesi etkiliyor. Stereo dediğiniz olayda bu sanırım. O zaman ben ilk olarak çapları küçültmeden çıkışı bire indirmeliyim. Sonrada wide band rahatlıkla bağlanabilir. Hemde ses düzelebilir.

997799' Alıntı:
2 tane wide band a gerek yok 2 tane ayrı delik açın 2 eksoza 1 ine tıpa takın. zaten 2. si arasında bir fark çok fazla yoktur. 2 ayrı karbüratör yoksa. 2 karbüratör varsa ve bu karbüratörler hangi silindirlere bağlıysa headers ta aynı silindirlerde ise 2 tane wide band şart. oz zaman, sizin sistem de ( cj yi çok tanımıyorum farazi konuşarak gidiyorum )

Tek düşürmek fayda sağlar çünkü ateşleme sisteminde eksiklik olursa ve eksik olan tarafa cihaz bağlı değilse bunu farkedemem.
 

Ynt: Headers ?..

evet yani s,zn araçtan ilk olarak 6 tane boru çıkıyor. bu 35-40 cm civarında 3 e gene 35-45 sonra 1 e düşmeli. (1 e düştüğü yerde 6 borudan 1 dakikada kaç litre su geçiyorsa 1 den de 1 dakikada o kadar litre su geçmeli. eksoz gazının hiçbir şekilde bir duvara yada keskin dönüşle karşılaşmadan çıkması gerekli) 1 e düştükten 50-60 cm sonra ne yapıyorsan yap ama fazla yapma bunlar ister istemez birer y olacak ve duvar etkisi yaratacaktır. eksoz kazanları genişledikçe ses bas laşır ne kadar kazan daralırsa o kadar tizleşir.
bu size yazdıkllarım tamamen performans odaklı bir eksoz sistemi içindir, ses çok olur. söylediklerimde susturucudan hiç bahsetmedim çünkü. eksozculardaki susturucular işinizi görmezse kendiniz susturucular yapabilirsiniz. (çapları uymazsa vs gibi nedenlerle) çok zor değildir. sizi takip etmiştim arabanıza da hayranım bu arada güle güle kullanın.
 




Ynt: Headers ?..

abi konuyu biraz araştırdım, manifolt birleşmesi cj de nasıl dır diye ( çünkü bu da önemli, biri patlarken, diğer piston emmede gibi) şu fotoyu ekleyim o sıralamayı yapın.

!BWk1VPw!Wk~$(KGrHqYH-DMEp(3pFS!MBKYGi(SDl!~~_12.jpg
 


Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.

BENZER KONULAR

Cevaplar
0
Görüntüleme
1,333
Cevaplar
67
Görüntüleme
14,976
G
Cevaplar
9
Görüntüleme
3,386
Cevaplar
23
Görüntüleme
7,151


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
104,032
Mesajlar
1,527,490
Kayıtlı Üye Sayımız
166,772
Kaydolan Son Üyemiz
feryboatcom

Çevrimiçi üyeler

SON KONULAR



Geri
Üst