İki Yılda Bu Kadarını Yapabildim

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan okitay Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 146
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 29,120

Etiketler
Ynt: İki Yılda Bu Kadarını Yapabildim

tam da tahmin eddiğim gibi. şimdi çıkarcan beni dışarı babamın kartalın distiribitörü benim sarı kızın distiribitörü söktürücen başlıcam karşılaştırmaya ;D . senin başka bildiği aklına gelen formul varmı
ne gelirse aklına
 

Ynt: İki Yılda Bu Kadarını Yapabildim

;D ;D ;D ;D ;D ;D aytaç söküp direk takılsa herkez takardı... ;D ;D ;D ;D
 

Ynt: İki Yılda Bu Kadarını Yapabildim

okitay' Alıntı:
;D ;D ;D ;D ;D ;D aytaç söküp direk takılsa herkez takardı... ;D ;D ;D ;D

124 e ön difransiyel, şaft, arazi şanzımanı ekleseler
bi yükseltme kitiyle muhteşem arazi aracı olur...
 

Ynt: İki Yılda Bu Kadarını Yapabildim

Fırat abi sabah İzmir'e geldim baktım benim distiribitöre 45D4 , eline ulaştı mı elektronik ateşleme dönüşüm kiti
 



Ynt: İki Yılda Bu Kadarını Yapabildim

ozcour' Alıntı:
Fırat abi sabah İzmir'e geldim baktım benim distiribitöre 45D4 , eline ulaştı mı elektronik ateşleme dönüşüm kiti

siparişi veremedim ki daha
ne rahatmış bu ingilizler yahu
günde 1 e mail ortalamayla gidiyoruz

bizim sanayide şimdiye komple şanzıman satmışlardı bana
distribitörün yerine uydurma çalışmalarına başlamıştım...
 

Ynt: İki Yılda Bu Kadarını Yapabildim

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
 

Ynt: İki Yılda Bu Kadarını Yapabildim

oktay bey 68 seri 2 ile bukadar uğraştığınız için size bir sorum olacak. dün baktığım aracın komple saç. seri 2'ler komple saç mı yoksa orjinali alm. olması mı gerekiyor? aytaç'ın aracına bakınca ön sağ çamurlu üstündeki darbe altında sanki saç var gibi duruyor.
 

Ynt: İki Yılda Bu Kadarını Yapabildim

malesef (demir) sac..... benin 67 çok çürük vardı....ben komple 82 aliminyum kupa taktım....
 

Ynt: İki Yılda Bu Kadarını Yapabildim

okitay' Alıntı:
malesef (demir) sac..... benin 67 çok çürük vardı....ben komple 82 aliminyum kupa taktım....

75-76 model Bmc uretımlı serı 3 dısında butun kasaların alımınyum oldugunu bılıyorum. Yanılıyor muyum?
 



Ynt: İki Yılda Bu Kadarını Yapabildim

vosdost' Alıntı:
75-76 model Bmc uretımlı serı 3 dısında butun kasaların alımınyum oldugunu bılıyorum. Yanılıyor muyum?
60 lı yıllarda da var...demir kupa
 

Ynt: İki Yılda Bu Kadarını Yapabildim

okitay' Alıntı:
60 lı yıllarda da var...demir kupa

Ilk defa sızden duyuyorum. Sac kupa kullanılmasıyla ılgılı baska bır bılgı var mı? Kac yıllarında ve neden sac kullanılmıs gıbı
 

Ynt: İki Yılda Bu Kadarını Yapabildim

vosdost' Alıntı:
Ilk defa sızden duyuyorum. Sac kupa kullanılmasıyla ılgılı baska bır bılgı var mı? Kac yıllarında ve neden sac kullanılmıs gıbı
Bildigime gore; LR Defender seri uretime gecmeden test asamasinda Ingiltere nin Afrika daki Koloni devletleri olan yerlere denen me ve eksikliklerini giderme amaciyla, bilim adamlarina ve maden bilimcilere kullanma amacli verilmis.Aracin eksikliklerini tespit etmelerini ve fabrikaya bildirmeleri istenmis. Bu sirada metal aksamlari,alt takim ve motor yapisi araziye en uygun sekilde gelistirilmis. Aracin en son yapisi bulunduktan sonra, o yildan bu yila dizaynda bile fazla degisiklige ugramamis. ( tabiki kupa/body en uygun seklini alarak aleminyuma donmus )
 

Ynt: İki Yılda Bu Kadarını Yapabildim

2. dünya savaşı sonrası demir rezervlerinin az olması ingilizleri bol olan aliminyum rezervlerine yöneltmiş daha sonraları sac denemeleri olmuş aşırı paslanma sikayetleri nedeniyle tekrar aliminyum üretime dönülmüş diye bir yerlerde 0kumuştum tabiki nekadar doğru bilmiyorum . eğer doğruysa o şanssız kaporta benim araçta var ;D yada benim teorim bu araçlar ilk devlet dairelerine geldi ve kaza vb durumlarda aliminyumu işleyemediler maharetli kaparto uzmanları demir sacdan yaptılar ;D ;D ;D ;D ;D
 

Ynt: İki Yılda Bu Kadarını Yapabildim



serı 1 ler serı uretıme 1948 yılında gırmıs. Ve ondan sonra degısıklıkler baslamıstır. Ve 2 dunya savasında celık sıkıntısı oldugundan dolayı alımınyum kullanılmıstır. 1968 lı yıllarda test asaması ıcın Ingılterenın afrıka kolanılerıne gıden aracların sac kasa oldugunu dusunsek bıle bu aracların Turkıyeye gelme ıhtımallerı bence yok denecek kadar azdır.
Sac kasa olması eski kaportacı ustalarını tabaka sactan camurluk yaptıgı donemden kalmıs olmasın.
 



Ynt: İki Yılda Bu Kadarını Yapabildim


Bence sac kasa olması avantaj. Nedenıne gelınce alımınyumuu duyan kaportacılar kacacak delık arıyorlar. Alumınyuma cekıc sallamak her ustanın harcı degıl. Sac uzar. Kes kaynat yapamaz. Kısaca alumınyum Turkıye sartlarında curumeme avantajı dısında cok daha fazla dez avantajı vardır.
Asırı paslanma sıkayetı sebebıyle tekrar alumınyuma donuldugunede sıcak bakmıyorum. Nedenıne gelınce gercekten asırı paslanma olsaydı 40-50 yıldır sac kasalardan elde hıcbırsey kalmazdı. Hala tas gıbı yuruyorlar. Bendekı serı 3 te on camurluklar sac. Tavanda sac. Kapılar ve arka kasa alımyum.