şahsen keyif için alınıcak aracın tamamen orjinal olmasını tavsiye ederim sağı solu ellenmemiş büyük lastik takılmamış amatörce yükseltme uygulanmamış tarzda bu sayade kullanırken kontrol rahatlığı , konfor ve daha az sorun çıkarma ile daha uzun müddet ve keyifle kullanılabilir diğer aksesuarlı cj lerde ise orjinalin ne kadar dışına çıkılırsa sorunlar artacaktır
şahsen keyif için alınıcak aracın tamamen orjinal olmasını tavsiye ederim sağı solu ellenmemiş büyük lastik takılmamış amatörce yükseltme uygulanmamış tarzda bu sayade kullanırken kontrol rahatlığı , konfor ve daha az sorun çıkarma ile daha uzun müddet ve keyifle kullanılabilir diğer aksesuarlı cj lerde ise orjinalin ne kadar dışına çıkılırsa sorunlar artacaktır
şahsen keyif için alınıcak aracın tamamen orjinal olmasını tavsiye ederim sağı solu ellenmemiş büyük lastik takılmamış amatörce yükseltme uygulanmamış tarzda bu sayade kullanırken kontrol rahatlığı , konfor ve daha az sorun çıkarma ile daha uzun müddet ve keyifle kullanılabilir diğer aksesuarlı cj lerde ise orjinalin ne kadar dışına çıkılırsa sorunlar artacaktır
Asfalt için söylediğin çok doğru Hüseyin.Bende senin görüşündeyim aracım şuan otomobil konforunda bir CJ.Extreme offroad da araçların orijinalliği tamamen kayboluyor öylede olmak zorunda belkide.
Orası tartışılır ama zevk meselesi diyelim asfaltta offroad donanımı ne kadar gerekli görsellik için modifikasyonlar hariç tabi.
extrem offroad araçlarının trafikte kullanılmaması gerekiyor zaten extrem lastikler yükseltme def kilitleri v.s. kontrolden taviz veriyor 4x4 lerde her avantaj peşinde bir dezavantaj getiriyor arazi performansı artarken asfalt performansı düşüyor
Keşke Emin abi gibi sadece benzin de kullanabilsek araçlarımızı ama abi olmuyor 5 kuruşun hesabını yaptığımız oluyor zevk aracı bunlar fakat rahat duramıyoruz her gün binmeye kalkıyoruz zaten yedek parça ve aksesuar için evimizde ki giderlerden fedakarlık ediyoruz beden iyi biliyorsundur abi ama 30 35 kuruş civarındaki benzin lpg farkı bile bizi cezbediyor risklerini görmeden lpg ye yöneliyoruz.Hem bu zevkten mahrum kalmayayım hemde cüzdanımızı biraz koruyalım dediğimiz de bu sonuç doğuyor
Dediğin gibi yol değil keyif aracı bunlar Saygın. 2 km köy bakkalı, 4 km Yenişakran beldesi, ara sıra da tarlalarda hoplama zıplama. Yılda yaptığım 350 - 400 km için aracımı LPG ile yıpratmaya değmez diye düşünüyorum. 1.6 Vitara her türlü kullanımda işimizi görüyor zaten.
Benzin - LPG, aracınızın keyfini çıkarmak için cüzdanınıza göre istediğinizi kullanın. Yeter ki gaz kullanımının risklerini bilin ve emniyet tedbirlerinizi alın.
Ayrıca ben gazlı çakmak bile kullanmam, kepek yapıyor