Isuzu-D-Max Kaç Kişiyiz?

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan gobazes Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 143
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 102,462

Etiketler

darktreys' Alıntı:
lastikler yazlık lastik gibi duruyor normaldir.
Lastiklerin yazlık mı kışlık mı olduğunu nasıl anlıyoruz ? Benim bildiğim kış lastiği yumuşak yüzeyli olur . Bununkilerde öyle .
 

megabyte' Alıntı:
Lastiklerin yazlık mı kışlık mı olduğunu nasıl anlıyoruz ? Benim bildiğim kış lastiği yumuşak yüzeyli olur . Bununkilerde öyle .
highway terrain yani h/t tipi lastikler asfalttır ve yazlıktır. üzerinde winter , snow yazısı veya kar işareti gibi şeyler varsa kışlıktır a/t tipi lastiklerde hem yazlık hem kışlıktır her işten biraz yapar. üzerindeki lastikler 0km iken birlikte gelen lastiklerse h/t dir. ve galiba öyle
 


Hocam durum şu . Şimdi biraz araştırdımda benim ki kış lastiği imiş . Üzerindeki sembolün ne anlama geldiğini sonradan öğrendim . 2.durum Lastikler 0 km alırken geldi ama istek üzerine standart olanları ile değil daha geniş ebatlı olanlarla değiştirilerek geldi . Yani üzeirndeki lastiklerin A/T olduklarından eminim . Biraz nette araştırma yaptıktan sonrada kış lastiği oldukları konusunda da sanırım emin oldum . Hatta daha da emin olmak için şimdi gidip bir fotosunu çekicem bel altı
 



Burada düzeltme yapıyorum . Benim lastikler yazlıkmış . Ama A/T ve m+s gibi özellikleri blunuyor .
 



PIKE' Alıntı:
Hayırlı olsun çok güzel bir araç. Ben çok memnunum
yahşi bey d max i bayadır kullanıyorsunuz kalite performans arazi kabiliyeti olumlu ve olumsuz yönlerini keşfetmissinizdir düşüncelerinizi paylaşırsanız memnun oluruz
 

315x75x16 cooper stt lastiklerle 40000 km devirdim herhangi bir problem ve arıza yok sadece dün sağ ön amartisör civatanın dibinden kesti
 




hunter06_1' Alıntı:
9.Isuzu D Max 2010 3.0 OV 4x4 Beyaz A.Bozkurt Ankara
Hayırlı olsun çok doğru bir tercih . Ben bu araçtaki sürüş keyfini bineklerde bile bulamıyorum . O kadar zevk alıyorum . İlk başlarda sarsıntıdan dolayı şikayet ediyodum bilenler bilir ama alıştım . Ama ne yazık ki satmayı düşünüyorum tabi üzülerek . Tabi sadece düşünce aşamasındayım . Beni bu aracı satma düşüncesine iten yüksek vergi oranları ve yakıt fiyatları . Arabayı alalı 1 seneden fazla oldu ama bu bir senden anca 7500 km yaptım . Senede Bu kadar az km yapıp bu kadar pahalıya mal olan bir araç kullanmak sürüş zevkini biraz geride bırakıyor . Bakalım durum ne olacak .
 




çok teşekkürler ,ayrıca serzenişlerinizde haklısınız dünyanın en pahalı yakıtı ve inanılmaz vergi oranları ama biz hala ekonomimizin çok iyi yönetildiğini düşünüyoruz!.. hayırlısı olsun elle gelen düğün bayram..
 

tiskeli' Alıntı:
yahşi bey d max i bayadır kullanıyorsunuz kalite performans arazi kabiliyeti olumlu ve olumsuz yönlerini keşfetmissinizdir düşüncelerinizi paylaşırsanız memnun oluruz

Hüseyin bey merhabalar,
Epeydir forma ugrayamıyodum. öncelikle ben daha önceden cooper stt kullandım. Çamur performansı lastigin iyi fakat bu lastigin kar performansı hiç iyi degil. Tabi MT lastik oldugu için seside çabası. Bu seferki dmax ben kamp arabası için kullanacagımdan dolayı ve uzun mesafe kilometresi açısından BF GOODRUCH tercih ettim. Bu lastigin kar performansı mükemmel. Bu sezon bunu tercih ettim. Ama hiç çamura gelşen bir lastik degil.

Eger çak karlı yerde yaşıyorsanız bir takım BF lastik lazım. Şu an Çamur içinde ayrıca bir bir MT lastik arayışındayim. Sizi ziyarete geldigimiz arkaşımızın arabasına COOPER ST taktık. Yalnız STT degil. Lastikgin hem kar hemde çamur perfomansı gayet iyi.

Gelelim DMAX degerlendirmesine. Bu araba çok torklu ve çok keyifli bir araç. Bu sene karda yaptıgımız off roadlara araç başarıyla sinavı geçti. Arkada LSD olması karda mükemmel bir performas sagladı. Keza pick up türü araça oldugu için arkada savurma daha aza iniyo LSD ile.


Şimdi off road olayına gelince bu araçta şu an ben 32" taktıgımdan dolayı karın açısı biraz problem oluyor. ama tabi bir pick up. Bundan önceki aracım 3 kapı oldugu için karın açısına alışmam biraz zaman aldı.

Bu arada en sevmedigim olay ise önlerin torsiyonlu olması. Bu ister istemes biraz daha sert bir süspansiyon saglıyor.

Bu araçta en sevdigim olay tork ve güç. özellikle yeni nesil common rail motorlu olanlar çok güzel....