Suzuki Samuraide kullandigim 16" jantlarimi disa dogru genisletmek istiyorum. OK 144 600/16 lastik kullaniyorum.
Ancak araba cok dar oldugu icin hizli donuslerde sikinti yasiyorum. Jant gobeklerini ters cevirerek, her bir tekerlegi 5cm disari cikartabilecegimi dusunuyorum.
Bu dogru bir yol mudur? Ayrica bu isi kimin yapacagi konusunda yardiminiza ihtiyacim var.
Suzuki Samuraide kullandigim 16" jantlarimi disa dogru genisletmek istiyorum. OK 144 600/16 lastik kullaniyorum.
Ancak araba cok dar oldugu icin hizli donuslerde sikinti yasiyorum. Jant gobeklerini ters cevirerek, her bir tekerlegi 5cm disari cikartabilecegimi dusunuyorum.
Bu dogru bir yol mudur? Ayrica bu isi kimin yapacagi konusunda yardiminiza ihtiyacim var.
maslakta suzukı aksıyon var onun 2 dükkan yanında ural jant adanan usta var bu işleri oyapar bilincli olarak ..evvela kafanızdakini ona anlatın olup olmayacagını yada nasıl olması gerektigini size söyler ayrıcada benim bildigim ok larda jant 5 inc genişlik olması lazım üstü lastigin formunu bozar diye biliyorum..
Verdiginiz bilgi icin tesekkur ederim.
Amacim janti genisletmek degil aslinda.
Sadece janti 5cm disariya cikarmak. Bu durumda Lastigi etkiliyen bir durum olmaz herhalde?
Söylediğin değişiklik arabadaki kamber, kaster, toe in/out açılarını değiştirir ki bu da sürüş emniyetini etkileyecektir.
Bahsettiğim açılar 1 ile 3 derece gibi çok hassas açılar.
Becce ile konuşursan doğru yönlendirmeyi yapacaktır.
ilave olarak off set değişikliklerinde aksın maximum artikülasyon durumunda, lastik yüzeyi çamurluk ağzına değeceği için arazi yeteneklerinde ileri derecede azalma oluyor bunu da düşünmeniz veya bertaraf etmek için B planınızın hazır olması gerekir