Haklısınız ekspertiz sıkıntı, 3. Sahibiymiş ama açıkcası ne zaman aldığını ve neden sattığını sormadım, bildiğiniz bir araçmı, yeni aldığını nerden biliyorsunuz
LYA-L29 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
plakasından yeni satış gördüğü belli, önceki sahiplik sayısını da öğrenmeye çalışın
ayrıca fiyat da yüksek, bir takım lastik parası çıkmayacak diye masraflı bir araç almayın.
bence bu araçlara da bir bakın derim, hem istanbul da iyice baktırabilirsiniz, sonuncusu yetkili servis bakımlı bile olabilir 2006 Jeep Cherokee 2.8 CRD 80.000 TL Sahibinden satılık ikinci el - 688701792
plakasından yeni satış gördüğü belli, önceki sahiplik sayısını da öğrenmeye çalışın
ayrıca fiyat da yüksek, bir takım lastik parası çıkmayacak diye masraflı bir araç almayın.
bence bu araçlara da bir bakın derim, hem istanbul da iyice baktırabilirsiniz, sonuncusu yetkili servis bakımlı bile olabilir 2006 Jeep Cherokee 2.8 CRD 80.000 TL Sahibinden satılık ikinci el - 688701792
İlk yolladığınızın fiyat yüksek gelecek, ikinci ilandaki araçta da hacizlik bir durum olduğundan satış yapamıyormuş, 3. İlan kaldı yarın arayacağım 70.000 tl gibi bir rakam teklif edeceğim. Aslında eskiden proğramlarına dahil olduğum offroad klübündeki birinde 2005 model varmış, ona da bu gece bakacağım, fotoğrafları sizinle paylaşırım. Her ne kadar çok off road a katılmamış deseler de(ki az çok öyle olduğunu biliyorum) yine de biraz ön yargı ile gideceğim
LYA-L29 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Bende 2004 Model 2.8 crd var 295.000 km'de. (291.000 km'de aldım)
Evet, motoru gürültülü çalışıyor ama kime ve neye göre?
Yaklaşık 2,500 devirden sonra çıkardığı ses insanın gaz pedalına daha çok basmasına sebep oluyor. Tercihler, zevkler?
Bunun dışında, 15 yaşında olan bu araç için biri gelir bana boyası var mı diye sorarsa direk kovarım.
Allah için 1 kişi, sadece 1 kişi motoru çalışıyor mu, şanzuman nasıl diye sormuyor.
Boyası değişeni var mı diye soranlar kulaktan dolma bu cahillikle yanaşıyor. Kazası var mı dese neyse...
Birde km ne kadar düşük olursa olsun 2004 crd 75.000 olurmu? El insaf
295.000 km'yi kabul edene 65.000 TL'den satarım o zaman. Hodri meydan
2004 öncesinde WJ deki 45rf/545rf var. 4 sabit, değişken 5. overdrive vites oranlı. O şanzıman ile o araç daha çabuk hızlanabiliyor. sorunsuz id WJ zamanında.
2004 ve sonrasında 42rle diye ekonomi odaklı uzun oranlı, dış hava ısısı ve iç yağ ısısına aşırı duyarlı başa bela bir şanzıman var. yazın kickdownları geç yapar, ivmelenmeyi azaltır vs. ben sorun yaşamamıştım ancak hantaldı. 190 bin km boyunca arızalanmadı.
2004 öncesinde WJ deki 45rf/545rf var. 4 sabit, değişken 5. overdrive vites oranlı. O şanzıman ile o araç daha çabuk hızlanabiliyor. sorunsuz id WJ zamanında.
2004 ve sonrasında 42rle diye ekonomi odaklı uzun oranlı, dış hava ısısı ve iç yağ ısısına aşırı duyarlı başa bela bir şanzıman var. yazın kickdownları geç yapar, ivmelenmeyi azaltır vs. ben sorun yaşamamıştım ancak hantaldı. 190 bin km boyunca arızalanmadı.
Benzinli de model yılı ile ilgili farklılıklar nedir? Yani 2003 ve 2004 mü yoksa 2005 ve 2006 mı tercih edilmeli.
Aslına bakarsanız lpg ile ilgili kaygım bagaj dan ziyade motora verebileceği zararlar, bir süre gündelik kullanıp en nihayetinde hafif off road içün haftasonu aracı yapacağım, sanırım arazi içinde 3.7 motor daha Avantajlı.
1 sorum da şudur ; limited versiyonuna renegade de olan civatalı çamurluk uyar mı uayarsa bulabileceğim yerler var mı
LYA-L29 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Benzinli de model yılı ile ilgili farklılıklar nedir? Yani 2003 ve 2004 mü yoksa 2005 ve 2006 mı tercih edilmeli.
Aslına bakarsanız lpg ile ilgili kaygım bagaj dan ziyade motora verebileceği zararlar, bir süre gündelik kullanıp en nihayetinde hafif off road içün haftasonu aracı yapacağım, sanırım arazi içinde 3.7 motor daha Avantajlı.
1 sorum da şudur ; limited versiyonuna renegade de olan civatalı çamurluk uyar mı uayarsa bulabileceğim yerler var mı
LYA-L29 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
2002-2003 tercih edin yani 2004 öncesini. Motor benzinlilerde orjinal amerikan motoru, fakat şanzımanda 2004 öncesi daha geçerli. Bu bilgiyi yeni öğrendim ben de.( KLL nickname li arkadaşımız bu konuda bilgi sahibi ). Ayrıca LPG nin kuru yakıt olmasının dezavantajını, yağlamalı sistemle minimize edersiniz. Hatta sıvı LPG sistemleri çıktı.
Türkiye de dizel yakıt kalitesi iyi sayılmaz, daha bir kaç ay önce işimizde kullandığımız dizel aracımızın enjektörleri gümledi. Dizelde enjektör, turbo, pompa önemli ve hassas noktalar. Mesela yoldan geldiniz, dizelde motoru en az 2-3 dk. rölatide çalıştırıp durdurman gerek, yoksa turbo bir süre sonra ölür. Benzinlide yok böyle şeyler.
dizelin bakım onarım maliyeti çok daha yüksektir ayrıca.
Artık içinize hangisi siniyorsa iyi günlerde kullanın.