Önerileriniz için çok teşekkür ederim.
Motoru aşağı salma yöntemiyle enjektörler söküldü. Salma yöntemi kulağa hoş gelmese de işi bilen kişiler tarafından yapıldığında çok zor olmadığı ortaya çıkıyor. Tabi ki işçilik öyle hemen bitmiyor fakat çok az yer sökülüyor. Üstten hava filtre kutusu, turbo hortumu ve 2-3 paça daha söküldükten sonra motor kulağına ulaşılıyor. Daha sonra motor, aracın altında da bir kaç işlem yapıldıktan sonra altına kriko konarak serbest bırakılıyor ve enjektörlerin söküleceği kadar aralık bırakılıyor. 4.enjektör de 5.gibi motor salmadan çıkarılamıyor. 4. ve 5.enjektörler sökülmüşken hepsi sökülüp pulları yenilendi. 5.enjektörün pulu özelliğini kaybettiği için hava kaçırıyordu. Pul deformasyonu sebebiyle hava kaçırma durumu ortaya çıktığında fazla zaman kaybetmeden müdahale etmek gerekiyor çünkü hava kaçıran enjektörün etrafı zamanla zift gibi bir hal alıyor ve bu da enjektörü sökmeyi zorlaştırıyor.