Olay Sade Ama Bayağı Yorucu. Alıyorsunuz Normal Raft Botlarını Çıkıyorunuz Karla Kaplı Uzun Bir Yamaçın Başına Sonra Kaslarınızı Ve Gerekli Güvenlik Önlemlerinizi Alarak Başlıyorsunuz Yamaçtan Aşşağı Doğru Kaymaya.Tabii Yine Botun Arkasındaki Rehber Raftın Devrilmemesi Ve Yönlendirme İşlemlerinden Sorumlu Tabi Rafta Bulunan Diğer Macera Tutukunlarıda Rehberin Yönlendirmelerine Uymak Zorunda Yoksa Rafta Gerek Kalmadan Yamaç Boyu Savrulursunuz.Borun Altına Kalın kalın Tenteden Bir Branda Yerleştirirseniz Hem Botunuz Daha İyi Kayar Hemde Botunuza Herhangi Bir Zarar Gelmez.
Yaklaşık 4 Sene Önçe Karla Kaplı Uzun Yamaçlı Ordu Yaylalarında İçraa Etmeye Çalıştığımız Kar Raftindan Oldukca Zevk Almıştık. Yanlız Her Defasında Parkur Sonundan Tepeye Botu Taşımak Gerçekten fiziksel Bir Güç Gerektiren Bir Olay
Ayrıça Parkur Üzerinde Gerekli Güvenlik Tedbirlerinizide Almayı Kesinlikle Unutmayın Çünkü Kar Üzerinde Raft Çarpması Kamyon Çarpması Olayıyla Eş Değerde
Bottan Düşen Ben Yamaç Boyu Raftla Yarışmaya Kalkınça Bir Anda Ne Olduğunu Anlamadım Ve Raftın Altında Buldum Kendımı Sonrası Karın İçinden Batık Adamı Çıkarmaya Oyunuyla Sonuçlanmıştı
Bildiğim Kadarıyla Karadenizde Özellikle Rizede Bu Spor Profesyonel Bir Şekilde İçraa Ediliyor
Macera Tutkunları Ve Alternatif Heyecanlar Arayanlara Şiddetle Tavsiyemdir
Erdem SOUKSU


