Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Taban sacı çürümüştü ve arazi şanzımanını tutan sol kulak içeri çökmüştü ve beraberinde aşırı bir titreme yapıyordu, lokal bir çözüm düşünülsede içime sinmedi ve Karakaçan komple soyuldu.[attachment=1][attachment=2][attachment=4][attachment=3]
Taban sacları kesildi, önce sadece ön mahal gibi düşünülsede battı balık yan gider oldu, ön arka kesildi. Kesildi lakin kesildikçe katman katman sac çıktı. Karakaçanın daha öncede 2 kez taban sacı işlem görmüş fakat saclar uc uca değil puntalayarak koyulmuştu.
[attachment=1][attachment=2][attachment=3][attachment=4]
Komple kaynaklar ve dolgu gerektiren yerler akrilik mastikle macunlandı, Paslanmış bölgelere pas dönüştürücü sıkıldı.[attachment=1][attachment=2][attachment=3][attachment=4]
Tabi bu aşamadan önce içeri komple tinerle kompresör yardımı ile yıkandı. pas dönüştürücü ve akrilik macundan sonra içeri 2 kat dış tabana 3 kat pütür atıldı.[attachment=1][attachment=2][attachment=4][attachment=3]
Tüp tamamen altta olduğu için geri yaklaşma açısını daraltır diye düşündüm, bagajıda öldürmek istemedim. tüpe bir havuz yaptırdım, yarısı içerde yarısı dışarda oldu böylece.[attachment=1][attachment=2][attachment=3][attachment=4][attachment=5]
Taban bitmişti, fakat daha önceki uygulamalarında etkisi ile kulakları tutan bölgeler köşeli yapısını kaybedip ovalleşmişti ve şanzıman kulağının bir tanesini karşılamadı [attachment=1][attachment=2][attachment=3]
Kulak 3mm sacdan yapıldı, ilk etapta tatmin olmasamda mukavemetini anlayınca içim rahatladı. Bu arada içeri 2mm zift pürmüz yardımı ile kaplandı fakat fotoğrafları eksik. Kulağın alttan ve içten montajı.[attachment=1][attachment=2][attachment=3][attachment=4][attachment=5]
Son olarak, ziftsiz keçe ve muşamba döşendi. bu arada yedek akü için arkada ayrılan yere kablo hazırlandı. Yeni Plastik bakalitlerin montajı yapıldı.[attachment=1][attachment=2][attachment=3][attachment=4][attachment=5]
ön tampona 2 adet sarı delici 100 watt, tepe ortaya 2 adet 55 watt ve tepe yanlara 55 watt yayıcı sis farları yerleştirildi. Her grup ayrı ayrı kumanda edilebiliyor. tüpün montajı yapıldı.[attachment=1][attachment=2][attachment=3][attachment=4][attachment=5]
Tepeye 2 sepet birleştirilerek tek sepet monte edildi. Ok 144 sıfır pabuçlar alındı. Jantlar siyaha boyandı. (çamurdan görünmüyor) Tüpten dolayı bagaja sığmadığı için High jack tepeye bağlandı(normalde 48" ler sığıyor) ve geri görüşü için traktör farı monte edildi. [attachment=1][attachment=2][attachment=3][attachment=4]