Kasalı Tuzla Cj. Bilgilerinize Açım! :)

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan KaradenizLaz Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 1
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 1,853

KaradenizLaz

Yeni Üye
Mesajlar
1
Tepkime Puanı
1
Abilerim. Bilgi almak ve verdiginiz bilgiler ile yol almak üzere foruma katildim. Tuzlada revizyona giren bir cj. Harikan motor. Ve kasalı. Şanzıman 3 vitesti. Motorla son derece uyumsuzdu. Ve dağıldı. 4 vites Kaiser şanzıman taktık. Şu anda hicbir yerinde bi sorunu yok. Fakat eksikleri var. 1. Hidrolik direksiyon. 2. Hararet. Yaylada hararet yapıyor. Bunun için bir öneri. 3. Tabi ki manevra kısıtlılığı. Bilgi alışverişinde bulunabilirsek harika olur.
 

Merhaba; öncelikle hayırlı olsun, iyi günlerde kullanmak nasip olsun İnşallah.
1) Eğer boşluk yok ve düzgün çalışıyorsa krameyer direksiyona dokunma derim. Böylece motor çalışmasa bile rampa aşağı giderken direksiyonu rahat kullanırsın. Arazide ne zaman lazım olacağı belli olmaz. CJ8'imle motor arızasında dağdan inmiştim bu şekilde. Ama ille diyorsan mercedes en kolay oturan ve yeterli olan hidrolik direksiyon.
2) Radyatör ve su sirkilasyonu problemi var demektir antifriz bas ve kanalların açılmasını sağla. Radyatör değiştirmeyi göze alırsan süper 60 lık bir radyatör ile harareti unutursun. Normal fan pervanesini söküp , yerine ikili elektrikli fan kullanabilirsin.
3) Manevra problemi derken, eğer geniş lastikler yüzündense ya negatif offset jant alacaksın ya da flanş kullanacaksın... bunun dışında bir çözüm gelmedi aklıma açıkçası....
Umarım faydası olur. İyi günler dilerim.
Karadenizli olmayan Laz var mı ki?