Ellerinize sağlık güzel bir çalışma olmuş. Resimlere bakınca kafama takıldı. Kullanırken altında destek olmayacak sanırım. Sarkma yapmaz değil mi? Saygılar
selülozik çalışmanızda fayda var, çabuk kurur kokusu daha azdır, poliüretan vernik kullanırsanız daha iyi sonuç alırsınız
bu başlığa bir göz atın http://www.gezenbilir.com/index.php?topic=53946.0
selamlar
Merhaba Kemal bey,
Çalışmalarınız benim için de örnek teşkil ediyor, bu yüzden sizi dikkatle takip ediyorum.
İzninizle birkaç sorum olacak size.
1-Banyo kabini için kaç mm lik marin kontraplak kullandınız?
2-Su izolasyonu için epoksi boya mı kullanmayı düşünüyorsunuz?
3-Eğer epoksi boya kullanacaksanız bununla ilgili yapılacak işlemler nelerdir?
Merhaba Kemal bey,
Çalışmalarınız benim için de örnek teşkil ediyor, bu yüzden sizi dikkatle takip ediyorum.
İzninizle birkaç sorum olacak size.
1-Banyo kabini için kaç mm lik marin kontraplak kullandınız?
2-Su izolasyonu için epoksi boya mı kullanmayı düşünüyorsunuz?
3-Eğer epoksi boya kullanacaksanız bununla ilgili yapılacak işlemler nelerdir?
Merhaba, Duvar ( yani kaportaya gelen dış kısım) kaplaması, izolasyon üzeri 4mm marin, banyonun diğer tarafları'ki bunlar dikmeler oluyor ve üzerilerinde yük olacak ve taban 15mm marin, Su izolasyonu için epoksi boya kullanıyorum. Epoksi boya uygulaması, yüzey zımpara ile tamizlenir, üzerine 1 kat epoksi astar atılır, gerekirse kuruduktan sonra hafif zımpara yapılıp tek kat epoksi boya atılır, Epoksi boya sağlık açısından en tehlikeli bileşenlerden biridir, boyama yada astarlama sırasında iyi bir hava akımı altında çalışmak gerekir. Astarın yada boyanın tam kuruma süresi 7 gündür. ( duşakabin küvetindeki boya)
Ayrıca, bende dikmelerde sağlamlığı açısından herkez gibi marin kullandım fakat yük taşıması ve sağlamlığı açısından bunun yerine profilde ( otobüs tutunma borusu )düşünülebilir, marinden çok çok hafif bir malzemedir.
Otobüs yada minibüslerdeki tutunma borusu, yada gene bu tür araçların koltuk iskeletlerinde kullanılan boru, yuvarlak yada kare profil demir boru, demir dediğime bakmayın oldukça hafif, araç içi ana iskeleti bu malzeme ile yapıp üzerini kavak kontra ile kaplamak, marinle yapılmış araçtan baya hafif olacak diye düşünüyorum.
Ben oturma gurubumuda bu malzemeden yaptım.