Abi öncelikle geçmiş olsun,kaavan projeniz hayırlı olsun,demekki Tüv'de tüm sıkıntıyı ben yaşamışım benim üzerimde tüm streslerini atmışlar vurun abalıya sonrasında size gelince ortalık güllük gülistanlık ne diyelim bir dahaki araç muayenesinde bizde rahat ederiz inşallah ;D
Valla bilmiyorum rehavetemi geldiler, yoksa Yusuftan yeteri kadarmı yoruldular, ama sonuca benim kadar arkadaşlarda şaşırdı, duygusala dökmüşler işi, bi de yogun saatte gitmişim bilmeden belkide ondandır..
Teşekkürler hepinize, sonuçta tüm cesaretimizi bu forumdaki arkadaşlardan aldık.
Seyfettin hoca, evet ahşap ürünleri satanlarda bulunur, ismi " papel " dir, ağacına göre muhtelif kalınlık ve ebatlardadır, boy 3m en 80cm gibi mesela, ve kalındır 1,5-2,5 mm gibidir, dokusu ve görünümüde görsellikte kullanıldığı için çok iyidir, presleyerek kullanılırsa daha hoş olur.
Aracın kokpit ile kargo alanını ayıran paneli sökmeden gittiyseniz yapılan işlem doğru,ancak panel olmadığı halde
işlem yaptılarsa gerçekten şaşırmak gerekir.
Yinede sizin adınıza güzel sonuç hayırlı olsun. Selamlar.
Haklısınız Sn.Aka, genelde konu içinde yazıldığından dikkatten kaçabilir.
Yapılan değişiklikle karavanlar M1 sınıfı olarak ruhsata işlenmeye başlandı,oysa aracınız halen panelvan yada kamyonet
olarak geçiyorsa N1 olarak işlidir. N sınıfı araçlarda panelvanda kargo bölümünü ayıran panel TÜV de dikkat edilen noktadır.
Aka kardeşim henüz bizim bi karavanımız olmadı ama burdaki siz ve diğer arkadaşların yaptıkları karavanları 1,5 yıldır takip ediyoruz inanın biten karavanların resimlerini,de görünce o kadar mutlu oluyoruz ki dileriz sizin karavanın da bitmiş halini görür bir sevinc daha yaşarız saygılarımızla
Merhaba, Sayın Aka;
Önemli olan zor işi (ruhsat) halletmeniz, buda bittiğine göre diğer eksikleri yavaş yavaş tamamlanır.
Hayırlı uğurlu olsun.
Denizli'den selam ve saygılar
Bombeli dolap kapağı denemesi için ilk adımı attım, sonucu ne olur bende bilmiyorum, ama deniyoruz işte mantıken olur gibi..
Önce kapak bombesine göre mastar hazırladım, sonra bunları çoğaltarak 120cm uzunluğunda bir kalıp hazırladım.
Sayın Güngör, doğrusu bir marangoz kadar bilgili değilim, fakat hobileri bol olan biriyim ve bunların arasında Maket Model işide var, ağaca yakınlıktan ziyade ne nasıl yapılır bunlara biraz kafa yoruyorum..birde avrupada yada amerikada küçücük atelyelerde üretilen dünya markası olmuş pahallı araçları gördükçe " yahu ne kadar gözümüzde büyütüyormuşuz " diyorum, asıl cesaret veren taraf orası.