mesela ısıklara yaklasıyorsun durmaya yakın bır ses cıkartıyor tıtrıyor ve stop edıyor
yanısıra son viteste giderken yokusta düşürüyor vites i ve bir daha atmıyor
Durduğum zaman titreyerek kalkıyor sanırım 2ncı vıteste kalıyor
Aracı kapatıp açtımmı düzeliyor.
Arada sırada yapıyor.
Bilen varmı nedir acaba?
mesela ısıklara yaklasıyorsun durmaya yakın bır ses cıkartıyor tıtrıyor ve stop edıyor
yanısıra son viteste giderken yokusta düşürüyor vites i ve bir daha atmıyor
Durduğum zaman titreyerek kalkıyor sanırım 2ncı vıteste kalıyor
Aracı kapatıp açtımmı düzeliyor.
Arada sırada yapıyor.
Bilen varmı nedir acaba?
araç 2004 model ve daha yeniyse şanzıman kontrol ünitesi KJ de ECU ile birlikteydi. aynı şanzımanlı bir araç bulup değiştirin. test edin. 2002 ve 2003 de şanzımanın kontrol ünitesi grand WJ G.cherokee 4.7 ile aynı.
araç 2004 model ve daha yeniyse şanzıman kontrol ünitesi KJ de ECU ile birlikteydi. aynı şanzımanlı bir araç bulup değiştirin. test edin. 2002 ve 2003 de şanzımanın kontrol ünitesi grand WJ G.cherokee 4.7 ile aynı.
Çok fazla bilgi sahibi değilim o sebepten soruyorum bu parça nerede tam olarak.
Aracı youtube ile ögreniyorum açıkkçası
Teyp bölgesini vites tertibatını söküp temizledim mesela
yanı sıra ampüllerini tamamladım
araçta bluetoot kit takmışlar motor sesini alıyor diye uğrasıyorum şu sıralarda
Bu arada istanbuldan iyi bir dost edindim bilgi paylaşımını paylaşmak istiyorum...
Aracın lpg beyni kaç yıllık soruna cevap veremedim tabi..
Söyle bir basına gelen olay var, lpg yi devre dısı bıraktır diyor hic bir sekılde elektrık gelmemesi gerekiyor beyini araç ookumamalı şeklinde..
kj de transmision delay ı şasi verip back beyin hatası alınabiiliyor diyor,
yakın zamanda lpg ciye devre dısı bırakıp 1 gün gezicegim, eğer yapmassa lpg beyni değişticeğim.
kendisinin basına gelmiş bir olay bu orlinglerden tutun revizyon yapmış düzelmemiş bu hata zamanında.
umuyorum benimkide bu tarz bir hatadır.
ben LPG sistemine zamanlayıcı röle üzeirnden çalıştırdıyordum. yani aracın kontağı açıldıktan 30 sn sonra LPG sistemine enerji gidiyordu. sonra normal şekilde açlışıyordu. bu şekilde yapınca şanzımandaki tuahflıklar olmuyor ve aracın hızlanması daha normal oluyordu (benzine göre)