L200 Bigfoot

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan ProntoBasso Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 498
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 165,430
Ynt: L200 Bigfoot

Mert abi son cekilen resimler çok güzel çıkmış ayrıca motor alt muhafasını boyatmısın oda ayrı bi hava katmış şimdi bende görünce boyatmaya karar verdim )
Kazasız belasız sürüşler
 

Etiketler

Ynt: L200 Bigfoot

Mert iyi günlerde kullan dilerim. Aracın güzel olmuş ama dikkat araça kamyon denmiş, Kamyon degil.Kamyon olsa en azından daha agır ve sağlam olurdu standart hali ile teknik hızı uydurma değildir.Fabrikasyon degeleri üzerine denenmiş kabul görmüş değerlerdir.
Aracını cok yoracaksın artık dahada dikkat etmen gerekecek. Aksa ve Porya dişlilerine dikkat aracı riske etmemeye çalışacaksın batmazsın kolay, kolay geniş iz olduğundan batarsanda daha dikkatli olacaksın. Aşırı yormayacak, silkelemeye çokta yönelmeyeceksin. Çokmu karamasar oldu yani öyle demek istemedim sen anlarsın..
Güle güle kullan
 

Ynt: L200 Bigfoot

evet madenci haklı.bende 265/75/16 bf goodrich at lastik var.bu bile hissedilir bir bicimde etkiledi arabayı .ivmelenmesi eskisi gibi değil.
 

Ynt: L200 Bigfoot

Mert araban çok güzel olmuş yalnız resimdeki kırmızı spacer navaraya ait ve 3 inch yükseltme için 1.75 inch yani yaklaşık 4.5 cm spacer yapman lazım yani 7.5 cm spacer =7.5 cm yükseltme değil bende navarama resimdekinin aynısını yaptım ama işimin yoğunluğundan hala takamadım sanayi ile biraz ilginiz varsa çok basit ve ucuza mal oluyor



 




Ynt: L200 Bigfoot

Madenci teşekkür ederim önerilerin için dediklerin çok doğru tabiiki eski standard haline oranla daha çok yoruluyo araba,
Gözükara dediğin gibi 4 cm lik bir spacer uygulandı arabaya ve 9 cm lik bi yükseltme sağladı bu.
şahin05 evet araç 4x2,arkadaki bir lastik zeminden yukarı kalktığı zaman yukarda olan lastik dönmüyo diğeri dönüyo sadece bu kilitli olduğu anlamınamı gelir.
ağvadan geldim az önce ve arabayı baya ağır koşullarda test ettim daha önce de tırmanışlara giderken arazi geçişleri yapmıştık ama bu sefer araacın yeni halini ve arazi kabiliyetini test amacıyla biraz zorladım. yanımda birde 4x4 araç vardı o yüzden gözümkara bulduğum heryere girdim nasılsa geçemezsem çekeriz 4x4 le diye. hiçbiyerde kalmadım allaha şükür ciddi ağır offroad koşullarında 3 km lik bi dağ inişi yaptım bikaç yerde neredeyse araba devrilecekti o derece büyük engebelere daldım ve yüzünün akıyla çıktı oralardan, tırmanış olarakda kuru ve çamurlu zeminlerde oldukça dik ve engebeli yerlere girdim, çok düşük devirde aracı patinaja düşürmeden rahatlıkla tırmandım,
yani kısacası bana gereken offroad kabiliyetinden çok çok daha zorlu alanlardan beni alnının akıyla çıkartmayı başardı araç.
şimdi sırada ön tarafa vinç var onuda taktırdığım zaman yalnız başımayken bile gözümkara girebilicem araziye.
Yükselmesi halledildi, bullbar, rollbar, rocksliderlar ve light bar yapıldı ve montajlandı, yeni fotoğrafları en yakın zamanda ekleyeceğim.
Şimdilik hoşçakalın.

PS: Bu arada akçakese köyünde ve ağvada üzerinde gezenbilir offroad grubu yazan birçok 4x4 gördüm, bi gezi düzenlenmişti heralde en az 7-8 araç gördüm ayrı ayrı zamanlarda.
 

Ynt: L200 Bigfoot

ProntoBasso' Alıntı:
şahin05 evet araç 4x2,arkadaki bir lastik zeminden yukarı kalktığı zaman yukarda olan lastik dönmüyo diğeri dönüyo sadece bu kilitli olduğu anlamınamı gelir.
maalesef kilitli olsaydı ikisi birden dönmeliydi arazide sizi tatmin etmesine sevindim bi vinç ve sonradan takılan arka kilitle arazi kabiliyetiniz artar umarım
 

Ynt: L200 Bigfoot

ProntoBasso' Alıntı:
araç 4x2,arkadaki bir lastik zeminden yukarı kalktığı zaman yukarda olan lastik dönmüyo diğeri dönüyo sadece bu kilitli olduğu anlamınamı gelir.

boşta olan tekerlek dönmüyorsa ,ve yükte olan tekerlek dönüyorsa.
araçta elektronik kontrollü çekiş sistemi olabilir.
bu sistem boştaki tekerlekteki gücü ,ABS yi devreye sokarak durdurup,
gücün tamamını ,yükteki tekerleğe aktarıyor olabilir.
 

Ynt: L200 Bigfoot

arkadaşlar kilit olursa her iki tarafın dönmesi gerekir.Dönmüyorsa kilit yoktur.

havadaki lastik dönmüyorsa ve topraga basan lastik dönüyorsa elektronik kontrol var demektir.
 



Ynt: L200 Bigfoot

bende de batan tekerlek dönmüyor, boşta kalan dönüyor ;D...
4x2 pick uplarda hiçbir markada kilit yok diye biliyorum. elektronik kontrol hakkında da bir bilgim yok ama benimkinde olmadığını biliyorum.
bir de kilit şu an için masraf riskli bence, araçlar ağır ve arka difrensiyele çok yük biniyor zaten, bir de o lastiklerle, ilk çamurda kırıp atar kiilidi diye düşünüyorum, yoksa benim de aklımda olan birşey. ama 4x4 lerde bile kıtır kıtır gidiyor, bile bile lades yapmanın lüzmü yok diye düşündüm, belki araç bi 5 seneyi devirince...
 

Ynt: L200 Bigfoot

4x2 navaralarda var diye duymuştum kilit ama ne kadar doğru emin değilim standart olarak çoğu 4x4 araçta olmayan kilit sistemi teriosda standart
 

Ynt: L200 Bigfoot


Onur, bence kilit değil başka şeyler zarar görür, akslar gibi...
 

Ynt: L200 Bigfoot

erhanranger' Alıntı:
havadaki lastik dönmüyorsa ve topraga basan lastik dönüyorsa elektronik kontrol var demektir.

Aynen böyle oluyor ama hiçbi kaynakta kilidin mevcudiyeti hakkında bir bilgi yok. :
 




Ynt: L200 Bigfoot

nkurtkaya' Alıntı:
Onur, bence kilit değil başka şeyler zarar görür, akslar gibi...

Nejat abi her kilit kırılmasında akslar ya da arka aksam zarar görüyor mu ? kilit kırılır derken genel olarak arka aksam zarar görür manasında dedim, ama istisnasız her kırılmada zarar görüyor mu bilmiyorum, ya da kilidin hiçbir şeye zarar vermeden efendi efendi sadece kendine zarar verdiği oluyor mu ? yeri gelmişken bunu da öğrenelim.