L200 Instyle A/T

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan abedir Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 20
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 15,626
Ynt: L200 Instyle A/T

Fantastic Light' Alıntı:
İntense lerin bazıları kilitli bazıları lsd.

İntense lux lerin tamamı lsd ..

Intense'lerde %100 kilit var mi demek oluyor bu?
 

Etiketler
Ynt: L200 Instyle A/T

merhabalar kafama sureklı takılan vede cevabını maalesef o kadar arastırmaya ragmen bulamadıgım bır soru var su anda l200 lerın en donanımlısı magnumlar yada ınstyle modellerı.simdi bu modellerde astc denilen sistemle donatilmislar bu sistem yolda veya stabilize yolda yada camurlu yollarda aracin cekis gucunu dengeleyerek savrulmasini ve viraj acilarini dusurerek kontrol altinda tutmasini sagliyor,ancak arazide hard off road yaparken astc ozellikle capraz askida kaldiginizda yada camur gecislerinde pekde verimli gorulmuyor.fakat bir alt paketteki l200 lerde yuzde yuz kilitler var.bunlar bu yazdigim yol sartlarinda kuskusuz daha basarili ozellikle kendim 45 cm nin ustundeki karli arazide kilitten cok memnunum.simdi soru neden en pahalli ve donanimli aracina kilit degilde astc takmislar.bu soruyu temsaya mitsubishiye sordum yuzume bakakaldilar neredyse one abi diyeceklerdi.bende mitsubishi motor corp.mail yazdim adamlar hemen cevap yazdilar.kilidin aktarma organlarindan gelen mekanik harekete hemen tepki verdigini dolayisiyla kullanicinin bunu daha net hisstetigini.fakat astcnin mekanikten gelen(tekerlerden gelen hareketin)durumuna gore kendini ayarlamsi olarak acikliyor fakat arazide astcnin cogu kereler zayif kaldigini gordum.temsanin bu konularda cokda yeterli olmadigini dusunuyorum.bu konuda baska bilgisi olan varmi acaba saygilar.ayrica astcli araca kilit uygulamasinida sordum yine kem kum.
 

Ynt: L200 Instyle A/T

orkay bey mıtsubıshı motor corp. mail adresini verebilirmisiniz.ve maili ingilizcemi yolladınız?
 

Ynt: L200 Instyle A/T

Aslinda asfalttada istenildiginde 4x4 olabilen bir aracta astc gereksiz.
 

Ynt: L200 Instyle A/T

http://www.mitsubishi-motors.de/kontakt/ almanca mail yazdık.simdi l200 ler ulkelere gore farklı ozelıklerde uretıldıklerı ıcın hepsı aynı degıl sımdı size linkini verdigim aracta hem astc var hemde kilit var ve bu kasanın turkiyedekilerden farklı bir cok ozelligide var http://www.youtube.com/watch?v=zuGKIvdwWQQ maalesef bu ozellıklar bize cok goruldugu icin daha zayıf donanımlı araclar pazara giriyor.birde arkadaslar 4x4 bir aracla astc sistemli araclar kesinlikle aynı degıldır.uzun yolda 4h de kullanmanızla astc ozellıgı farklı seylerdir.bunlardan hangisini tercih ettiginiz kisisel seciminizdir fakat isin ozu birisi surekli 4 ceker dıgerınde yol durumuna gore sureklı teker cekıs oranları degısır.