Merhaba
aynı aracdan bende de var 1,5 yıl oldu kullandıkçada beter aşık oldum üstünden inmem başka arabaya bakmam filan mümkün degil resmen demirbaşa yazdım..
amma şase nodan ,,girinçe ruhsatımda 2001 yazsada benimki 7. ay 2000 üretimi çıkıyor..
17 yaşındaki araca biniyoruz netiçede..askere gönderip evlendirecem evlat oldu bana işin gercegi..
çürük bende de var bagaj kapagı ve sol çamurluklarda vs..bunlar kazınıp delik varsa sac ile yama yapılıp tekrardan adam gibim boya olması dışında mantıklı ve uzun sürede baş agrıtmıyan bi çözümü yok..bende boyada vernik atması da var kaputta ..
benim tek sorunum da denilebilir..
prins marka lpg iyidir tüketimi makuldur..iyi tercih..10 bin bakımında tüp sisteminde degişmesi gereken 2 filitre vardır tüm markalarda da bu aynıdır sistem olarak..
20 tl ye coğunda degişir o 2 minik filitre..hollandalı prıns bu konuda hoş degil 150 tl gibim
tüp le kullanır iken max devir 4000 altı olmalı yazın bilhassa gaz pedalına yumurtaya basar gibim basmalı ,,hatta yaz sıcaklarında benzin ile ara sıra kullanmak daha az sıkıntı cıkarır şahsi görüşüm..
sibob ayarı V8 motorda 2 gün süren külfetli bi iş her 30 bin de bir mutlaka yaptırın tüplü kullanımda..
tüp ile kullanıp 50-60 bin sonra sibob ayarı yaptırmaya giderseniz hasta kurtulmuyor masada kalıyor..
sibob yakıyor eksoz siboblarının degişimi için her 2 kapak da sökülüpçiddi revizyon maddi manevi külfetler yüklüyor..sahibine..
bf at ko 2 lastik taktım ,kar işareti var yerine göre kar lastiği,yarım buçuk arazide çamur lastiği,,yarım buçuk asvaltta sessiz ve konforlu ..zaten max 180 km /h sürat yapan aracada pist lastiği gerekmiyor ,,yanak ve tabanları darbeye vs karşı takviyeli cırt diyem yandan yarılma muhabbeti olmıyan bi model..
bagajımda lastik patlayınça sibobundan fıslatıp köpük basan zımbırtıdan bitane bulundurup ..
istepneyi evde bırakmayı en ekonomik çözüm buldum..
arka bagaj kapagı na istepneyi takmak için olan aparat bizim lastik çok agır olduğuna pek başarılı görmüyorum..
en temizi arka tamponu tenekeden yapıp istepneyi üstünde gezdirmek..
avustralya malı arb marka olanın fiyatı 3800 euro +takma işçiliği de var tabikinem..
ben o parayı kessen vervem..
patlayan lastiğin üstünde yürürüm..o lastiği jantı çöpe atarım genede vermem..
heves edip verenede karşı degilim seyretmesi bilem güzel ..sadece bana bi numara büyük o kadan..
ahc sisteminin kutusuna 1 çay bardagı bi çıragın su yada hidrolik yag koyması ile iş korku filmine dönüşüyor malesef..
)
aracınızın bakımı için sade bilen + tecrübeli + etkili servisleri tercih edin..
bilmiyen bi yerde kaputu bilem acmanız sakınçalı..
telesko bilmem ne motoru ney bilemedim..