Land Rover 110 TDI

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan bay adem Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 59
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 23,562
Ynt: Land Rover 110 TDI

arkhem1 arkadaşım defenderde kaporta ve üzerine oturdugu metal iskelet parayı yiyen kısımdır, baktıgınız araç muhtemelen otokar üretimi gögüs sacı ve kapı iskeletlerinde çürüme vardır (ingiliz olanlarda bahsi geçen kısımlar galvaniz kaplama oldugundan çürüme ya yoktur yada çok azdır)
motorları 2,5 benzinlilerle aynı blogu kullanmasına ragmen düz dizel performans ve ömür olarak biraz kısır bir motor
düz dizel kullanan bir çok arkadaş 10-11 litre gibi tüketim rakkamlarından bahsetsede bahsi geçen rakkamların %50
fazlasını herzaman rahatca görebilirsiniz
3 kapılı olanların bir kısmının ruhsatında kamyonet ibaresi vardır büyük şehirlerde şehir içi kısıtlamalar sebebi ile buna dikkat etmenizi öneririm
aracı almadan kaporta boya döşeme elektirik ve lastik harcamalarınızı kabaca hesabını yapıp hareket etmenizde fayda var (tamamen duygusal)
her ne kadar bazı arkadaşlar ben dökük alır toplarım neresinde ne var bilirim deselerde defender yapılan ve yapılacak her şeyi aleni açık olarak gösteren bir makinadır(atılan taş ürkütülen kurbagaya degermi hesaplamak gerek)
yardımcı olabildigimi umuyorum
 

Ynt: Land Rover 110 TDI

Günaydın,
CEM50 herşeyi açıklamış... ek olarak 3 kapının kullanımı biraz zahmetlidir.. arka bölümdeki eşyalara erişiminiz zor olur. her ne kadar siz zevk alarak da kullansanız, Defender sizin haricinizde aracınıza binecek yolcular için yorucu bir araç. 3 kapı olunca, iyice çekilmez bir hal alabilir. bagaj kapısından normal bir bayanın ya da çocuğun binip inebilmesi oldukça zor.
tekrar düşünün derim.
 

Ynt: Land Rover 110 TDI

sanırım bu araçtan vazgeçecegim çünkü cem 50 arkadaşın dediği yerlerde hayli çürükler var ve engin beyin dediği gibi 3 kapı kullanımı
sıkıntılı olacak bu arada düz dizel motorun 50 60 bin km ömrü oldugu dogrumu doğru ise çok kötü bir problem değilmi
 

Ynt: Land Rover 110 TDI

arkhem1 motor ömrü ne yazıkki düz dizel için belirtilen rakamlar
aynı bloklu benzinliler hem daha atak hem motor ömrü 400,000 -500,000 km lerde
hemde lpg ile yakıt gideriniz daha aşagıda tercih sizin
 

Ynt: Land Rover 110 TDI

edaghan' Alıntı:
Adem bey,
bu gönderdiğinizi 300TDI'dan çok, International Engines firması tarafından 300TDI'ın geliştirilmesi ile ortaya çıkarılmış 2.8lt HS2800 kodlu motora benzettim. blg.
fiyat noktasında uygun görülürse iyi çözüm
 



Ynt: Land Rover 110 TDI

selamlar arkadaşım 110 90 veya üzeri benzin lpg li temiz arabalardan korkma al kullan arıza yapmaz tüm yedek parçaları kullanılmış veya yeni mevcut çokta ucuz
 

Ynt: Land Rover 110 TDI

merhaba düz dizel mi benzinlimı diye sorulsa ben hiç tereddüt etmeden benzinli derim
 

Ynt: Land Rover 110 TDI

Selamlar
benzinli Defender diyen arkadaslarımıza saygım var, zira kullanmakta oldukarı arac ve en iyi onlar bilirler. Ancak, eger aracınızın motorunu daha modern bir dizel motor ile degistirmek isterseniz, kanuni olarak (en azından suanda) problem ile karsılasabilirsiniz. Zira, benzinli aracın dizele cevrilmesi yasak bildigim kadarı ile. Ancak, yanlış biliyor da olabilirim, bilen arkadaslarım lutfen katkıda bulunsun

Bir de, dizel motorun tork'u benzinli kadar iyidir ve uzun yolda size "biraz" avantaj (tabii gariban kabiliyetleri dahilinde) saglayabilir. Son olarak da yakıt tuketimi daha makul duzeylerdedir. iyi gunler dilerim, reha
 

Ynt: Land Rover 110 TDI

300 tdi ve puma motor tabiki tartışmasız.bir hassa puma motor tartışılmaz ama düz dizel kullandım ben memnun olmadım .onun için düz dizel yerine benzinli tercih edile bilir diye düşünüyorum .
 

Ynt: Land Rover 110 TDI

Selamlar
benim aracım once benzinli idi, daha sonra motoru dizele cevirdik (aynı motor blogunu kullanarak) .. acıkcası benim beklentilerimi (çok da şey beklememiştim zaten) karşılamış idi .. mesele yakıt masrafım ciddi azalmış idi. sudan korkmadan gecebiliyordum.. Sanki, motor biraz daha reliable hale gelmis idi. ama dedigim giib, hepimizin deneyimi, beklentisi farklı tabi.. iyi gunler dilerim, reha
 



Ynt: Land Rover 110 TDI

ahmet42' Alıntı:
300 tdi ve puma motor tabiki tartışmasız.bir hassa puma motor tartışılmaz ama düz dizel kullandım ben memnun olmadım .onun için düz dizel yerine benzinli tercih edile bilir diye düşünüyorum .
düz dizelle torosları aşmış biri olarak, size hak veriyorum yolculuk sonunda epey yıpranmıştım.
 

Ynt: Land Rover 110 TDI

edaghan' Alıntı:
ben hala, sahibini tanıdığınız bir aracı almanın daha akıllıca olduğunu düşünüyorum.
Kimden alırsanız alın, mutlaka motor ve şasi no'larını kontrol edin veya ettirin, benim lr 68'zimi, bu yüzden hurdaya çıkardım.
 

Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,944
Mesajlar
1,526,221
Kayıtlı Üye Sayımız
166,714
Kaydolan Son Üyemiz
rsl54

Çevrimiçi üyeler

SON KONULAR



Geri
Üst