Mertcim yolu molu kalmadı artık bigfoot oldu gibi bişey , Fotolarda yanında insan olmadığından esas boyutu belli değil, ama normal bir binek aracın üzerine takılmadan çıkıp arkasından inebilecek boyuta geldi. ;D ;D
Kararsız olacak bi durum yok. Artikülasyon azalacak diye dert etme bence. O büyüklükte lastik ile çok artikülasyona da fazla ihtiyacın kalmayacak. her türlü engel ufak bir taş parçası gibi gelecek sana ;D
Kararsız olacak bi durum yok. Artikülasyon azalacak diye dert etme bence. O büyüklükte lastik ile çok artikülasyona da fazla ihtiyacın kalmayacak. her türlü engel ufak bir taş parçası gibi gelecek sana ;D
Kesinlikle. Benim Defender'da arka dif kilit yokken ve 33" lastikle heyecan içinde debelenerek geçtiğim çamurlardan, 35" Silverstone Extreme 117 MTR, V8, yükseltme ve bilimum kilitleri vs olan bir başka Defender ise Bağdat caddesinde (Doğalgaz çalışması yapılırkenki hali) gezer gibiydi. Öylece geçti, sonra döndü bir de tersten girdi, kesmedi yandan geçti. İçinde ne hissettim? Takılmayacağını bilmek güzel ama işin mücadele kısmı olmayınca zevki de değişik oluyor.
Ben şahsen 33 en fazla 35 yeter diye düşünüyorum.
işin tadı 35 le kaçmıştı zaten, çok abartmadıkça biryerde takılmıyodu, şimdi 38 ile takılabilecek yer arıyoruz ;D ;D onuda bulursak , 40 ,44 ahahahaha şaka şaka Discoda iş bitti arka kapıyı söküp atmadan başka bişey takamayız, portal aks hariç ;D ;D
İşte bu boyut en belirleyici faktör oluyor. Ben şimdilik 33" veya 35" le devam edeyim. 2" yükseltme, ağır hizmet rot kolu yeterli. 35" olursa da spacer.
Biraz iç tarafı iyileştirmeyi düşünüyorum. Ön göğüs, elektronik donanım koltuklar falan. Biraz da araçların içlerinin fotoları gelse, değişik uygulamaları görsek, ne güzel olurdu.