kaptankarayel
Yeni Üye
- Mesajlar
- 10
- Tepkime Puanı
- 0
Sevgili dostlar daha önce G400cdi kullanmaktaydım buaraçta merkezi defransiyal kilidi, ön ve arka defransiyal kilitleri bulunmakta idi araç asfaltta süratli ve konforlu arazide ise cok kabiliyetliydi (ağır devir-seri devir geçişlerinde ve defransiyel kilitlerine giriş çıkışlarda problemler vardı bunlar elektronik g lerde klasik problemlermiş) 2008 senesinde g400 ile ikizdereden anzere ordanda bayburta gecerken arabayla 3000m rakımdan gectim tık demedi dere geçişlerinde ve kayalık arazide defransiyel kilitleri olmazsa olmaz görev yaptılar.
Şimdi toyota landcruiser vx 200 almayı düşünüyorum ancak bu araçta ön-arka defransiyel kiliti varmı yokmu yada nasıl bir çekiş sistemi vardır bayilerii dahi bilmiyor tüm aramalarıma rağmen tatmin edici bilgi bulamadım. Ben yılda 1-2 sefer mutlaka 3000m üstü dağlara gidiyorum ayrıca romorkla 7m tekne çekip genellikle kumsaldan denize indiriyorum-çekiyorum yani kısaca dağ, dere, kaya, kum bu araçtan ne sonuç alırım bilenlerden fikir istiyorum
Arkadaşlar lancruiser babadır her yolda gider gibi genel kanaat ve kişisel özlemleri belirten ifadelerden cok teknik detaylar daha cok işime yarayacaktır ilginize şimdiden cok teşekkürler
Şimdi toyota landcruiser vx 200 almayı düşünüyorum ancak bu araçta ön-arka defransiyel kiliti varmı yokmu yada nasıl bir çekiş sistemi vardır bayilerii dahi bilmiyor tüm aramalarıma rağmen tatmin edici bilgi bulamadım. Ben yılda 1-2 sefer mutlaka 3000m üstü dağlara gidiyorum ayrıca romorkla 7m tekne çekip genellikle kumsaldan denize indiriyorum-çekiyorum yani kısaca dağ, dere, kaya, kum bu araçtan ne sonuç alırım bilenlerden fikir istiyorum
Arkadaşlar lancruiser babadır her yolda gider gibi genel kanaat ve kişisel özlemleri belirten ifadelerden cok teknik detaylar daha cok işime yarayacaktır ilginize şimdiden cok teşekkürler