Ynt: Landrover İçin Portal Aks Kullanımı
egerce' Alıntı:
arkadaşlar merhaba beni bazı arkadaşlar bu linkten tanıyacaktır
http://www.gezenbilir.com/index.php?topic=85964.msg1104633#msg1104633 bu linkte bir arkadaşımız portal aksdan bahsetti ve bende kısaca göz attım sanırım bu sizler
için bihayli ciddi bir mesele haline gelmiş affınıza sığınarak ukalalık olarak görmesseniz ben bu konuya el atmak istedim okudumki baz arkadaşlar yapmayı düşünmüş ama sanırım vazgeçmiş ben kendi çapında mekaniğe meraklı kendi bünyesinde sıradan bir adamım ama bugune kadar kafama ne koyduysam başardım çok şükür maksadım bir olayı başarmak maddiyat ikinci plan ben sanki bunu yaparım ama yeterli derece bilgi sahibi değilim hep hayalim sizlerin gibi bir aracım olsun belki birgün oda olur neyse arkadaşlar sizlerden ricam ben araştırmaya başladımda o klasik soruyu sorayım ben bunu başarsam işinize yararmı gerçekten bunu tr başaran yokmu bana biraz bilgi lazım saygı ve sevgilerimle
Bayağı alan kullanan olur.
Örnek olarak bu camiada 1 yıllık lastikleri diğerlerine göre küçük göründüğü için bir üst set ile değiştiren insan çoktur.
Hatta öncelikli olarak hep arazideki faydasından konuşulur bu malzemelerin ama asıl sebep bir çeşit hobi olmasıdır.
Hep uğraşacak, en üst noktada tutacak bir heves olur insanda, özellikle LR ve Jeep'çiler fanatik seviyesindedir.
Şimdi Portal aks çıksa, zaten standartı bile çok sert arazide başarılı olan Defender sahipleri nasıl 15.000 TL'lik arabayı 50.000 ve daha üzeri masraflı arabalara değiştiriyor ise, bunu da mutlaka eklemek ister portföyüne.
İlk etapta, yıldız arabalar, yani tanınan bilinen arabalara takılır. Sonra 300 TDI ve V8 herkes alır.
En son olsa da olmasa da düz dizeller....
Paralelinde Disco I'lere uyacaktır bu altyapıdan dolayı. Onlar ister...
Sonra zaten JEep GC ZJ sahipleri proje yapar, geri kalmazlar....
En sonunda bu camiada herkes monster truck ile gezecek, bazı zamanlarda stadları filan kapatıp hurda araba ezmekten başka bir alternatifimiz kalmayacak