Lenovo Laptop sürekli sevise gidiyor değişim isteyebilirmiyim

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan erbilbasturk Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 0
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 2,509

erbilbasturk

Yeni Üye
Mesajlar
1
Tepkime Puanı
0
14.01.2012 tarihinde Vatan Bilgisayar Batıkent Şubesinden almış olduğum Lenovo Z570 model laptopum 22.02.2102 tarihinde Laptop açılmamasıyla ilgili 25.02.2102 tarihinde Vatan Bilgisayardan Lenovo İstanbul yetkili servisine gönderilmek üzere şahsımdan teslim alındı ve servise gönderildi.Ürünüm 23.03.2012 tarihinde Vatan Bilgisayara geri gönderildi anakartı değiştirilmiş.

Ürünüm 23.03.2012 tarihinde Vatan bilgisayarda teslim almaya gittiğimde ürünümün ekran çerçevesinde çiziklerin meydana geldiğini fark ettim ve Lenovo müşteri hizmetleriyle görüşme yapıp çiziklerin fotoğraflanıp fotoğrafların mail yoluyla gönderilmesini istediler ve Vatan Bilgisayar fotoğraflayıp gönderdi. Ürünümü ekranda çiziklerin olduğunu teslim fişine yazarak teslim alıp hafta sonu internete bağlanmak istediğimde wifi’nin çalışmadığını fark etim. 27.03.2012 salı günü ürünümü servisinize gönderilmek üzere yurt içi kargoya verdim.(Ürünü gönderirken kutunun içeriğine Vatan Bilgisayar ürünü ilk gönderirken bana vemiş olduğu teslim fişinde görünüm de sorun yok diye belirtiği teslim fişinin fotokopisinide yolladım) ürünüm 28.03.2012 tarihinde İstanbul Lenovo teknik servisine ulaştı

29.03.2012 tarihinde servisten mesaj geldi ürünün adresime gönderilmek üzere kargoya verildiği yazıyordu. ürünü 31.03.2012 tarihinde kargodan teslim almaya gittiğimde laptop kutusundan bana ait olan z570 model laptop yerine Lenovo G550 model laptopun çıktığını gördüm ve ürünü teslim alıp hemen akabinde geri gönderim yaptım.pazartesi servise ulaşmış olur. Tarihlere bakarsak ürünümün servise sürekli gidip gelmesi nedeniyle 36 gündür yeni aldığım ürünü kullanamamaktayım. Yeni aldığım ürünün çizilmesi ve sürekli arza vermesi dolayısı ile ürünümü kullanamamaktan dolayı ürünümün aynı özellikleri taşıyan laptop ile değişimini talep eden bir mail gönderdim.

Mahkemeye başvursam yani aldığım laptopun bu kadar sık arza ve serviste oluşan çiziklerden dolayı ürün değişimi isteyebilirmiyim.
Müşteri hizmetleriyle çizikler hakkında görüştüğümde serviste böyle çiziklerin oluşmasının normal olabileceğini söyledi mantığa bakarmısınız.Ayrıca o kadar sorumsuzlarki ilk anakart değiştirldiğnde bana göndermek üzere verdikleri laptop hataya gitti ordan geri ankaraya gönderdiler ikinci olarak bana gönderdikleri kargodan başkasının laptopu çıktı.

bana yardımcı olabilirmsiniz
 

Etiketler
Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
104,013
Mesajlar
1,527,262
Kayıtlı Üye Sayımız
166,760
Kaydolan Son Üyemiz
Stronger

Çevrimiçi üyeler

SON KONULAR



Geri
Üst