980 KM LIK kullanım deneyımlerıme gelirsek,
Motoru ılk kalkıştan ıtıbaren 100 km ye kadar hızlanması gayet serii
Amortısorlerın çukurlardakı zıplamaları emmesi iyi
yol tutuşuda iyi ama lastıgı değiştirince daha da ıyı olacagına inanıyorum..
Vites aralıkları ıyı.Şehırıcınde 5 ve 6. vıtesı kullanmaya gerek kalmıyor...
Yakışı şu anda 4.5lt cıvarlarında..
Benimde rx3i evo alma düşüncem vardı yeni başlayacağım motora. Fakat 2018 fiyatları oldu 19bin tl...
Bu arada çin motorlarındaki titreşimlerden bahsediliyordu bir yerde. Titreşim kaynaklı vidalar gevşiyormuş. Bunun önüne geçmek için loctite diye bir yardımcı malzeme var. Bunlardan alıp kullanın. birkaç çeşidi var. Kullanım amacına göre yüksek,orta,düşük mukavemetlileri var. Orta alsanız işinizi görür siz sökmedikçe gevşeyeceğini sanmam
Benimde rx3i evo alma düşüncem vardı yeni başlayacağım motora. Fakat 2018 fiyatları oldu 19bin tl...
Bu arada çin motorlarındaki titreşimlerden bahsediliyordu bir yerde. Titreşim kaynaklı vidalar gevşiyormuş. Bunun önüne geçmek için loctite diye bir yardımcı malzeme var. Bunlardan alıp kullanın. birkaç çeşidi var. Kullanım amacına göre yüksek,orta,düşük mukavemetlileri var. Orta alsanız işinizi görür siz sökmedikçe gevşeyeceğini sanmam
Bende vitesli motora başlangıcımı Rx3 le yaptım ve gayette memnunum..
eger butçenız fazla değilse ve uzun yola çıkmayacaksanız rx1 leri de düşünebılırsınız...
ekonomik olarak çok güzel görunuyor ben tenereyi neden düşünmediğinizi soracaktım size tenere ile çektiğim 2 videomu bırakıyorum iyi sürüşler dilerim...