aracın tavanı arkası ve alkoven kısmı fiber fakat iki yanı alminyum plakalardan olusuyor.yanlar için turan usta izolasyon ve estedik açıdan iyi görünmesi için siyah pütür uyguladı.üzerine beyaz boya uygulandıktan sonra çok iyi bir görüntüsü olacak.
Depo geçen gece telefonda bahsettiğnden, çok güzel olmuş...Üstteki büyük kapağı kestikden sonra plaka ile kapatırken ne ile yapıştırdılar dikkat ettinmi, yani özel bir yapıştırıcımı kullandılar, birde içeri doğru göçerttiğiniz köşeyi fön makinası ile ısıtarakmı şekil verdiler, bu operasyonlar yapılırkın izledinmi...
Burada görünmediği için sorma ihtiyacı duyuyorum: Su deposunun içine dalga kıran yaptı(rdı)nız mı? Yusuf beyin (yaybek) hikayesinde su deposuyla ilgili yazılanları okursanız önemini göreceksiniz. Aman bu konuyu atlamayasınız. Hareket halindeki sıvıların yarattığı güçler inanılmaz boyutlardadır. 17 Ağustos depreminde, bodrum kattaki su depoları sabitlenmediği için (o zamana dek kimsenin aklına gelmemesi bana son derece normal geliyor) gidip bina kolonlarını kesmiş ve bir çok bina sırf bu yüzden çökmüş. Bunu bizzat İTÜ hocalarından dinledim.
biten depoyu yerine yerleştirme zamanı geldi.önceki depoyu taşıyan 2 lama demirden olusan kayırlardan biri çok çürümüş ve depo dolu iken kopma noktasına yakındı.bu yüzden 100 lt suyu taşıyacak ciddi bir iş yapmak gerekiyordu.bunun için tanıdığım bir demirciye gittim.depoyu alttan 0.3 ml et kalınlığı 4 cm genişliği olan köşebent demirle zemin hazırlayıp.sonra 0.5 ml et kalınlığı 4 cm genişiliğinde lama demirle taşıyıcılar yaptık.aynı zamanda bu taşıyıcıyı herhangi bir olumsuz durum yada depoya bir müdahale gerekebileceği ihtimaline karşı basit bir şekilde monte edip sökebileceğimiz şekilde hazırladık.
kalan son yan camlarda söküldü.aslında pazar günü boya yapılacaktı ama benden kaynaklı olarak aracın eksikleri tamamlanamadı.bu yüzden bu gün yani pazertesi akşamı teslim edebildim turan ustaya, oda yarın başlayıp 3 güne kadar boyayı bitirecek.son olarak yan marşpiyerler takıldı ve şimdilik bizim işimiz bitti.