232 makine, ancak üzerinde çift boğaz Weber 32/36 karbüratör var, geçen sene taktırmıştım. Düşük devirlerde hatırı sayılır güç artıı hissettim,ancak uzun yolda benzin tüketimi inanılmaz arttı.
Bu tüketimi azaltmanın yollarını ararken dikkatimi MSD Ateşleme modülü çekti, hem performansı artırıp hemde bir derece yakıt tüketiminde azalma sağlıyormuş. Daha çok ateşleme gücü ile, daha yüksek amper ile, pistona giren yakıt çok daha verimli bir şeilde yanıyor.
Ben amerikadan, bi internet sitesinden aldım, bi arkadalımın evine yolladım amerikada o da yaklaşık 30 dolara Kıbrısa yollamış, yaklaşık 330dolara mal oldu. Tabi bendeki 232 makine üzerindeki distributor 72nin çıkınca, platinli, onu da değiştirmek zorunda kaldım. Yaklaşık bir 300 TL de distributor tuttu. TeamRush Upgrade dedikleri, MSD için şart olan, büyük distributor kapağı ile değiştim, For duraspark kapak ve içindeki rotor. Kapak ve adaptörü yakaşık 10 dolar. 8.8mm kablolar, 70 dolar da onlar. Ancak sonuç inanılmaz, artıık makinenin üzerine bir dolu barkdak su koysanız bir damla yere dökülmez o kadar sakin çalışıyor. İnanılmaz bir güüç artışı ve ivmelenme kazandı alet.
Bi kaç foto, eski distributorum, bunlarda ateşleme modülü yok, platin var...eğer 76 ve üzeri ateşleme modüllü bir düstrübutorunuz varsa, MSD onun yerini alıyor.




Tabi değişmisken MSD Blaster coil de en alttaki resimde görülüyor.
Deneyen arkadaşlar bilecektir, benim CJye verdiği performans artışı, atiklik inanılmaz. Gaz pedalına basmanızla birlikte tepkiyi hemen alıyorsunuz yüksek devirlerde avans ayarı da bozulmuyor.
Kolay gelsin.
Bu tüketimi azaltmanın yollarını ararken dikkatimi MSD Ateşleme modülü çekti, hem performansı artırıp hemde bir derece yakıt tüketiminde azalma sağlıyormuş. Daha çok ateşleme gücü ile, daha yüksek amper ile, pistona giren yakıt çok daha verimli bir şeilde yanıyor.
Ben amerikadan, bi internet sitesinden aldım, bi arkadalımın evine yolladım amerikada o da yaklaşık 30 dolara Kıbrısa yollamış, yaklaşık 330dolara mal oldu. Tabi bendeki 232 makine üzerindeki distributor 72nin çıkınca, platinli, onu da değiştirmek zorunda kaldım. Yaklaşık bir 300 TL de distributor tuttu. TeamRush Upgrade dedikleri, MSD için şart olan, büyük distributor kapağı ile değiştim, For duraspark kapak ve içindeki rotor. Kapak ve adaptörü yakaşık 10 dolar. 8.8mm kablolar, 70 dolar da onlar. Ancak sonuç inanılmaz, artıık makinenin üzerine bir dolu barkdak su koysanız bir damla yere dökülmez o kadar sakin çalışıyor. İnanılmaz bir güüç artışı ve ivmelenme kazandı alet.
Bi kaç foto, eski distributorum, bunlarda ateşleme modülü yok, platin var...eğer 76 ve üzeri ateşleme modüllü bir düstrübutorunuz varsa, MSD onun yerini alıyor.




Tabi değişmisken MSD Blaster coil de en alttaki resimde görülüyor.
Deneyen arkadaşlar bilecektir, benim CJye verdiği performans artışı, atiklik inanılmaz. Gaz pedalına basmanızla birlikte tepkiyi hemen alıyorsunuz yüksek devirlerde avans ayarı da bozulmuyor.
Kolay gelsin.