Nissan Terrano II Hakkında Herşey

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan strom Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 1,526
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 781,952
Ynt: Nissan Terrano II Hakkında Herşey

On akis kilidi icin sabit kilit taksak bi zarari olur mu kullanan var mi?
 

Etiketler
Ynt: Nissan Terrano Iı Hakkında Herşey

Merhaba sabit aks kilidi ile ön aksları hiç ayrılmayacak şekilde olan sistemden mi bahsediyorsunuz?
Bu araçların 3.0 olan dizellerinde zaten fabrika çıkışı,sistem ön akslarda sabit şekildedir.

2.7 dizel ve 2.4 benzinlilerde otomatik porya kilitleri arızalanınca ucuz olan manuel sistem takanlar var.
Sabit olan yerine manuel porya kilitleri takmanız daha az yakıt tüketimi açısından tavsiye edilebilir.
 

Ynt: Nissan Terrano II Hakkında Herşey

Sabit akis kilidinden bahsediyorum evet sabit takarsak bi zarari olur mu? Yakit tuketiminden baska? Porya kilitleri surekli problem cikariyor can sikiyo.
 

Ynt: Nissan Terrano Iı Hakkında Herşey

Hayret o kadar zorlamama rağmen bende 370.000 km oldu problem yok.
Sabit porya 3.0 dizellerde var.Onların çıkan parçası size takılabilir.
Ayrıca özel olarak 2.7 veya 2.4 ler için satılıyor mu bilmiyorum
3.0 dizeller kullandığına göre sizde de bir problem olacağını sanmam.
 

Ynt: Nissan Terrano II Hakkında Herşey

Kilit kilitliyo aciliyo arada 4 ceker oluyo arada birakiyo cok canimi sikti.
 



Ynt: Nissan Terrano Iı Hakkında Herşey

Hiç söktürüp bakımını yağlamasını vs yaptırdınız mı?
Ya da bir kaç keredir değiştirtip yine aynı problemi mi yaşadınız?
Yoksa orjinal haliyle yıllardır kullanıp sıkıntı çekmeyen çok var.

Ağır darbeye maruz kalıp değişim için tanesine 500-600 vermeyen var.
Onlarda 150-200 e zor ama ucuz olan manuel sistemi taktırıyorlar.
Fakat sabit taktıranı hiç duymadım.

İyi bir serviste önce ciddi bir bakım veya parça sağlamlığı tesbiti yaptırmak gerek.
Akabinde duruma göre hareket edilir.

Birde siz arada kilitliyor arada açılıyor yazıyorsunuz.Kırık bir parça olabilir.
Yay vs kırıldı ya da deforme olduysa arada kilit bırakıyor olabilir vs.
 

Ynt: Nissan Terrano II Hakkında Herşey

10 bin km once biri degisti. 2000 km once ikiside sokuldu bakimi yapildi yaglandi test edildi bi sorun yoktu. Ama su an bole bi sikinti var.
 



Ynt: Nissan Terrano Iı Hakkında Herşey

Devamlı gittiğiniz servis neresi acaba,buradaki bizim servisin arkadaşı olan bir servis varmış İstanbul'da,yarın telefonunu alacağım size önerebileceğimi söylediler.Umarım sorununuza çare bulurlar.

Bu arada kilitlerin devreye girip çıktığını nasıl tespit ettiniz?
 



Ynt: Nissan Terrano II Hakkında Herşey

Bostanci guneye gidiyorum. Gorustum servisle Cumartesi baglaticam kilitleri. Arada girip ciktigini camurda kaldigim icin anladim iki teker patinaj onlerde tik yok. Arada kilitliyo basliyo cekmeye zaten cekmese cikamayacaktim camurun icinden.
 

Ynt: Nissan Terrano Iı Hakkında Herşey

Aracın duruş pozisyonu çok ters,içindeki yük arkaya basıyor vs vs etkenler varsa bu durum normaldir.
Yani araçlarımızda ön ve arkayı eşit bağlayan orta kilit yok.Ön arka yaklaşık 40-60% gibi dağılır.
Belki de 35-65% gibidir.Bu yüzden duruş açısı,aracın yükü,batılan yerin durumu etkendir.

Bu gibi durumlarda debriyajı silkeleyerek önlerin kavramasını artırmak mümkündür.
Bu da ne yazık ki baskı balataya hayli zarar verir.Liftte ki kontrolda tutuyorsa aslında sorun olmamalıdır.
Öyle bir kilitliyor bir kilitlemiyor olayını bu güne kadar pek duymadıydım.
Araç otomatikse biraz daha zor olur,silkeleme şeklinde müdahale edilmesi.

Yarın bu konuda bir görüşmem olacak,sonucu buradan haber vermeye çalışırım,iyi geceler.
 

Ynt: Nissan Terrano II Hakkında Herşey

Arac otomatik. Durumu su sekilde anlatiyim duz denebilecek cok az bir egimde iki teker patinaj yapiyor onlerde hic hareket yok. Geri basiyorum yine ayni. Fakat kilit kilitlendigi anda dort teker patinaja basliyor ve araba kaldigi yerden cikiyor. Ne zaman ki geri gelme yaptim o zaman onlerin kilitleri aciliyor ileri harekette yine patinaj yok.
 

Ynt: Nissan Terrano Iı Hakkında Herşey

Önerilen servis Orçun usta Üstün Oto özel Nissan Servisi Avrupa Yakası 4. Levent Küçük Sanayi
Anadolu Yakası Tayfur Usta Yahyalı Otomotiv her ikisşne de İzzmir Karser Göktuğ Sezer selamı

Arıza için porya kilitlerinin değişmesi gerektiğini söylüyorlar.
Daha önce yazdığımız gibi manuel olanı tavsiye ediyorlar.
İsterseniz 3.0 dizelin sabit olan akslarını kullanabilirsiniz.
Kolay gelsin.
 

Ynt: Nissan Terrano II Hakkında Herşey

Sabit kullanicam muhtemelen tesekkurler yardimlariniz icin
 



Ynt: Nissan Terrano Iı Hakkında Herşey





ayni sorunu bende yaşamaktayım sonuç olarak arızayı tespit edebildinizmi