Nissan Terrano II Hakkında Herşey

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan strom Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 1,526
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 731,593
Ynt: Nissan Terrano Iı Hakkında Herşey

ttogan, cevap için teşekkürler. aslında diğer konularda ve alt sayfalarda bir çok yorumunu okudum.
bende çok soru işareti içindeyim ama yarın bir gidip bakmayı düşünüyorum açıkçası.
diğer yandan bu araca da bakabilrim tabi fiyatı makul bir noktaya çekerse

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-arazi-suv-pick-up-nissan-kar-kapida-182180429/detay

bu konu başlığından önce başka konuları da okudum, burda ise 20. sayfaya gelebildim:smiley:
İstanbul da maslak sanayi de 1-2 servis önerisi var, onlara götürmeyi düşünüyorum aracı.
 

Etiketler
Ynt: Nissan Terrano II Hakkında Herşey

Ttogan in solediklerine katiliyorum yalniz araci alirken kesinlikle lifte kaldirip 4 cekeri deneyin. İstanbul maslak istanbul oto necati usta. Anadolu yakasi bostanci guney oto erol usta bana sorarsaniz bostanci guneye goturun. İki arac arasindaki fiyat farki ile araca ciddi bakimlar yapabilirsiniz arac temizse promlemsiz ise de bu mebla size kar olarak kalir satmayi dert etmiyorsaniz. Hayirlisi olsun.
 

Ynt: Nissan Terrano Iı Hakkında Herşey

173146043 nolu ilandaki araca da bir bakın isterseniz.
Sizin linkteki araç Bursa'da,iki yıl genç ve deri koltuklu.
Bu numaradaki araç kumaş koltuklu,kılıf mı bilmem.
Bursa git gel masrafı farkları var.Km nerdeyse aynı.

Satıcı bir tek hasar kaydı var demiş,diğerini tramerden sormanız lazım.
Ayrıca numaradaki ilanda aracın çeki demiri var ve yaptırmak 1500 TL yi bulur.
Sizin linkteki araçta bu yok.Olmaz demeyin gün olur lazım oluyor bazen.

Bunlar sadece fotolara bakarak yorumlarım.Elbette yanına gidip bakmak lazım.
İkinci elden araç almak gerçekten zor değil,çok çok zordur,kolay gelsin.
 

Ynt: Nissan Terrano Iı Hakkında Herşey

Bir de numaradaki araçta fotolara göre önlere porya kilidi yapılmış.
Orjinalde ön poryalar 3.0 lerde sabittir,fabrika öyle yapmış yani.

2.4 ve 2.7 lerde fabrika çıkışı otomatik porya kilidi vardır.
Buna rağmen 3.0 ler daha az yakarlar.

Ön poryalar otomatik yapıldıysa geeçmişte sorun yaşamış olabilir.
Ya da sahibi daha da az yaksın diye otomatik kilit taktırmış olabilir.

Sorun ne olabilir,arazide zorlamada kırılma yaşanmış olabilir.
Veya çok sert bir duramayıp kaldırıma çarpma vs olayı olabilir.

Değişim esnasında çok daha pahalı ama lüks olan otomatik kilitler takılmıştır.
Diğer senaryo ise sahibi bunlar olmasa dahi daha ekonomik olması için yapmıştır.

Bunlar piyasada sık olmadığı için pek bilinmeyen konulardır,haberiniz olsun.
Düz vitesi olsa hemen alacağım bir araçtır,şimdilik otomatik istemiyoruz da.
Bakalım yaş iyice ilerleyince belki o zaman tercih ederiz.İyi günler.
 

Ynt: Nissan Terrano Iı Hakkında Herşey

Herkeze selamlar.arkadaşlar terrano 2 2000 model araç aldım.Bugün temizlik yaptım araçı çalıştırdım ama göstergelerin hiç bir iibresinde hareket yok acaba sigortasına felan mı dokundum.elinde kullanım kitabı olan var mı
 



Ynt: Nissan Terrano Iı Hakkında Herşey

verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim.

öncelikle fiyatı uygun olan araca bakacağım, zaten yeri de Maslak sanayiye yakın ve Necati Usta ya göstereceğim.
sonrasında ise İnegöl de linkini vermiş olduğum araç var.
yeni bişi çıkarsa ki uzun zamandır ilanlar aynı ne yeni ilan var ne de satılan :smiley: ona da bakarım.
 

Ynt: Nissan Terrano II Hakkında Herşey

Sizde farkindasiniz satilan olmamasinin ama alacaginiz arac kaya gibidir fakat ikinci elinde zayiftir. Bunu bilerek alin ;)
 

Ynt: Nissan Terrano Iı Hakkında Herşey

en sonunda 73 sayfayı bitirdim :smiley:
biraz uzun soluklu bir okuma oldu, hafif de kitap tadında.

öncelikle dikkatimi çeken geçen seneye göre foruma katılım azalmış ya da araçlar sorun çıkarmamaya başlamış :smiley:
diğer yandan sanırım bu sayfada herhangi bir buluşma / offroad organizasyonu gerçekleşmemiş.
bugün 1-2 araç bakacaktım fakat İstanbul bol kar yağışlı olduğu için sonraki bir zamana kaldı.
aslında hemen alıp bu karda gezmek vardı aklımda ama kısmet.

diğer dikkatimi çeken konu ise 2.7 dizellerin hararet sorununun genelde çözüldüğü yönünde.
kanımca sorununu çözen başka arkadaşlar da var ise burdan bildirmesi iyi olur. böylece hem yeni alacaklara hem de kullanan diğer arkadaşlara yol göstermiş oluruz.
 

Ynt: Nissan Terrano II Hakkında Herşey

2001 2.7 otomatik kullanicisiydim. Hararet sorununu bizzat kendim yasadim. yaz sicaginda Uzun bi yokusta arac full yuklu sekilde bi anda araba gaz yememeye basladi bi baktim hararet cektim saga kontagi kapatmadan bekledim. Ardindan hic bisi olmamis gibi devam ettim. Daha sonra temizleyici sivi attim radyatoru bosaltip sade antifiriz koydum ve bi daha boyle bi problem yasamadim. Bana sorarsaniz 3.0 tercih edin 2.7 hantal kaliyor birinci onceliginiz 3.0 olsun derim.
 

Ynt: Nissan Terrano Iı Hakkında Herşey

mauvais' Alıntı:
en sonunda 73 sayfayı bitirdim :smiley:
biraz uzun soluklu bir okuma oldu, hafif de kitap tadında.

öncelikle dikkatimi çeken geçen seneye göre foruma katılım azalmış ya da araçlar sorun çıkarmamaya başlamış :smiley:
diğer yandan sanırım bu sayfada herhangi bir buluşma / offroad organizasyonu gerçekleşmemiş.
bugün 1-2 araç bakacaktım fakat İstanbul bol kar yağışlı olduğu için sonraki bir zamana kaldı.
aslında hemen alıp bu karda gezmek vardı aklımda ama kısmet.

diğer dikkatimi çeken konu ise 2.7 dizellerin hararet sorununun genelde çözüldüğü yönünde.
kanımca sorununu çözen başka arkadaşlar da var ise burdan bildirmesi iyi olur. böylece hem yeni alacaklara hem de kullanan diğer arkadaşlara yol göstermiş oluruz.

Hararet sorunununa tek çözüm radyatörü daha yüksek kapasiteli olanı ile değiştirmektir.Başka çözüm aramayın.
 



Ynt: Nissan Terrano Iı Hakkında Herşey

phantom20' Alıntı:
2001 2.7 otomatik kullanicisiydim. Hararet sorununu bizzat kendim yasadim. yaz sicaginda Uzun bi yokusta arac full yuklu sekilde bi anda araba gaz yememeye basladi bi baktim hararet cektim saga kontagi kapatmadan bekledim. Ardindan hic bisi olmamis gibi devam ettim. Daha sonra temizleyici sivi attim radyatoru bosaltip sade antifiriz koydum ve bi daha boyle bi problem yasamadim. Bana sorarsaniz 3.0 tercih edin 2.7 hantal kaliyor birinci onceliginiz 3.0 olsun derim.

cevap için teşekkürler. peki temizlemek için ne sıvısı attınız ne marka ve bunu nerede yaptırdınız?
 

Ynt: Nissan Terrano Iı Hakkında Herşey

teranos' Alıntı:
Hararet sorunununa tek çözüm radyatörü daha yüksek kapasiteli olanı ile değiştirmektir.Başka çözüm aramayın.

3.0 bulamadığım taktirde 2.7 ye yöneleceğim. hatta bulduğum 1-2 araç var ama malum İstanbul'da kar çok yoğun baktırmak şu an büyük sorun.
2.7 alırsam eğer sıvı geçen bütün hortumları ve radyatörü yenilemeyi düşünüyorum.
 

Ynt: Nissan Terrano II Hakkında Herşey

Mauvais wurth du yanlis hatirlamiyosam hepsiburadadan almistim. Radyator temizleyici . nasil yapilacagi yaziyor biraz elin yatkinsa yapabilirsin. Yoksa tamirciye ver yapsin benden sana tavsiye 3.0 dan vazgecme yok bulamassan daha iyi oldugu icin degil ama daha fazla performans icin 2.5 v6 vitara dusun derim. Yakin fiyatlari birbirine zaten. Yada 3.3 v6 pathfinder veya infinity ;)
 

Ynt: Nissan Terrano Iı Hakkında Herşey

Tekrar merhaba,burada yazdım mı bilmiyorum ama bilgi paylaşayım.
Radayatör büyütmekten başka bir çözümü daha var harareti halletmenin.

Zamanında servisler davlumbaz ve pervane büyüterek sorunu çözmüşler.
Aslında bakımlı araçlarda,bilinçli olunca hiç birine gerek kalmıyor.

Aracım 1998 model 375000 km de manuel ve ikinci radyatörü takılı şu anda.
Radyatörü de pervanesi de davlumbazı da herşeyi halen orjinal halinde.

Benden önceki sahibi yaz kış Aydın sıcağında dağ bayır tepe tepe kullanmış.
İkinci sahibiyim benimde yaz kış çamur kum gitmediğim yer yok.

Bakımlarını aksatmam,çamur dönüşü radyatörü özellikle temizletirim.
16-17 yaşında araç ikinci radyatörü pırıl pırıl beş yıl oldu değişeli.

Yazın klima açıkken yokuş yukarı eğer sürat yaparsam hararet yükseliyor.
Klimayı kapatırsam yada hızı düşürürsem hararette yükselme olmuyor.

Diyelimki hararete bakmadınız çok yükseldi,müşir sayesinde araç gaz yemez.
Yukarıda bahsedilen durum bu hararet müşiri sayesinde motorun korunmasıdır.

Mühendisler bu sayede motorun conta yakmasını,yatak sarmasını engellemiş.
Hararet normale dönünce araç eski haline dönebiliyor elbette.

Otomatik olanlarda bu durum için daha dikkatli olunması gerekiyor.
Hantal olma durumu ise biraz kişiye göre değişken bir tercihtir.

Üç kapılı olduğu için ben bu konuda aracımı yeterli buluyorum.
Arazi asfalt karışık %50-50 kullandığım içinde rahatsız olmuyorum.
Asfaltta 120 km hız gayet seri ve yeterli geliyor bana göre.

Benden bilgiler bu kadar şimdilik ama 3.0 ben de tavsiye ederim.
Uygun bir araç bulmanız dileğiyle,şahsi tecrübelerimden bazılarıdır.
 

Ynt: Nissan Terrano II Hakkında Herşey

Benim aracim 5 kapili otomatikti hiz konusunda sikinti yok 130 140 hissedilmiyordu aracta fakat arazide bazi noktalarda kisa surede hizlanmak gerekiyor depar diyelim bu konuda 2.7 aracimi zayif buldugumu soyleyebilirim. Onun disinda guzel bir aracti.
 



Ynt: Nissan Terrano Iı Hakkında Herşey

phantom20' Alıntı:
Benim aracim 5 kapili otomatikti hiz konusunda sikinti yok 130 140 hissedilmiyordu aracta fakat arazide bazi noktalarda kisa surede hizlanmak gerekiyor depar diyelim bu konuda 2.7 aracimi zayif buldugumu soyleyebilirim. Onun disinda guzel bir aracti.

peki şu an için güncel yakıt tüketiminizi paylaşır mısınız?
3.0 bulamadığım için 2,7 ye yönelme ihtimalim artıyor.
 

Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,509
Mesajlar
1,519,025
Kayıtlı Üye Sayımız
172,165
Kaydolan Son Üyemiz
gül93

Çevrimiçi üyeler

SON KONULAR



Geri
Üst