KARAVANİST KARAVAN VE EKİPMANLARI FUARI
10-18 Ocak 2026 Tarihlerinde Tüyap'ta Gerçekleşecek Fuar İçin Ücretsiz Davetiyelerinizi Hemen Alın!
*Davetiyeler sınırlı sayıdadır.
petlas nt3 lastik düşünüyorum su anda 315 75 16 stt kullanıyorum çamur boşaltması pek hoşuma gitmiyor vede geniş olduğu için yumuşak taşlık zeminlerde tırmanış yaparken lastiğin genişliğinden dolayı geniş lastik tasların birine basmasa birine basıyor haliyle taşlar bilya görevi yaparak aracın çıkmasını engelliyor ve çimenli zeminlerde lastik yeri kazamadığı için kayarak hareketsiz kalabiliyor tabi kaba toprak ve iyice donmuş karda diğer ince lastikli araçlara göre batmadanda gidebildiğim oldu ama bu nt3 lerin daha kullanışlı olacağını düşünmeye başladım
nt3 ün hız limiti nedir acaba isuzu da yüksek hızda sağlıklı olur mu önce bunu bilmek lazım.
sadece arazi için kullanan gördüm çamur performansı gayet iyiydi.
kamyonetler için üretilenleri var 120km hız limitli eskiden andoffun yarışlarında kullanıldığnı çok gördüm çamur performansı fena değildi ama günlük kullanımı nasıl bilmiyorum tabanının darlığı ve dişlerinin derinliği iyi süratıda pek sevmem 70 -80 giderim zaten bu lastillerle surati unutmak lazım
petlasın resmi sitesine bir göz attım, nt3 römork lastiği olarak geçiyor ve hız limiti 40 km/s civarında. bundan dolayı dmax için güvenli olmadığını düşünüyorum. aşağıdaki bağlantıya göz atabilirsiniz , ebatlar seçeneğinde hız ve çeşitli bilgiler mevcut.
bu tarz lastikler iş makineleri için üretilen lastiklerdir,gerek hamuru gerekse iç karkas ve get yapısı itibarı ile...
dolayısı ile asfalt araçlarında kullanılması sakıncalıdır,bilginize.
zaten kullanım normlarını internet sayfalarında vermişlerdir.
sevgi ve selamlar.