KARAVANİST KARAVAN VE EKİPMANLARI FUARI
10-18 Ocak 2026 Tarihlerinde Tüyap'ta Gerçekleşecek Fuar İçin Ücretsiz Davetiyelerinizi Hemen Alın!
*Davetiyeler sınırlı sayıdadır.
Selam Yunus
belki şu noktayı gündeme getirmek gerekir.. Yani, 2009 bir Defender aldığınızda, içinden çıkan motor elektronik pompalı Puma motorludur. Td5, 300Tdi yada V8 değil.
Ynt: Orijinal 110 TDI Motoru mu Yoksa Puma Motor mu?
ndoganci' Alıntı:
yunuscum
eğer bir işi hobi olarak yapıyorsan o işin fiyat sınırı senin mutluluğundur, önce mutluluğunun fiyatını belirle geri kalan herşey için master card....
hayata aynı perspektiften bakmayınca bazı değerleri tartışmak zor oluyor haliyle...
4,6 V8 olabilir tabi ama daha iyileri de var..
Neyse abi ben en iyisi gaza gelmeyeyim düz dizelle rahat ve huzurlu off roada devam yoksa diğer aracımı gözden çıkarırsam iç işleride beni gözden çıkarır :-X :-X ;D ;D
Ynt: Orijinal 110 TDI Motoru mu Yoksa Puma Motor mu?
yunus bager' Alıntı:
Neyse abi ben en iyisi gaza gelmeyeyim düz dizelle rahat ve huzurlu off roada devam yoksa diğer aracımı gözden çıkarırsam iç işleride beni gözden çıkarır :-X :-X ;D ;D
Selam Yunus,
bunca yıllık kullanım deneyimim sonucu olarak hep söylediğim şeyi tekrarlayacağım. Eğer,
"sevmeyi başarabilirseniz "
- en huzurlu
- en masrafsız
- en dertsiz
motor bence 2.5 düz dizeldir. Hakikaten üstüne motor tanımam.. Ha, bu motor ile kimseye hava atamazsınız, hiçbir yerden hoplayıp/uçamazsınız , gideceğiniz yere en son gider vede kamyon şöförleri ile bile yarışamazsınız. Ama bu motoru severseniz, o da size hep hizmet eder. Yaşanmıştır, denenmiştir ve de alternatifleri bilinmektedir.
Zaten, millete hava atmak istiyorsanız, sakince arazide gezmek anlamsız geliyor ise, niye geride kalayım diyorsanız.. bir diyeceğim yok...
ANCAK, çok önemli bir nokta.. yukarıda fikirlerini belirten hiçbir arkadaşıma "hava atıyorlar, yarışıyorlar, hızlı gidiyorlar" demiyorum.. Zira, hepsi uzun yıllardır bu araçları kullanan deneyimli ve çok SAYGI duyduğum arkadaşlarım.. Lütfen yanlış anlam çıkarılmasın..
Ynt: Orijinal 110 TDI Motoru mu Yoksa Puma Motor mu?
discovery-V8' Alıntı:
Bende tarafsız bakamıyorsun diyorum ;D ;D
Benim dizelle işim olmaz o yüzden ne gördüysem objektif olarak yazdım. Merak eden niyeti olan dener kendi görür, turbo lag olmamasının imkanı yok, VGT kullanmadıkça bunu kimse söyleyemez, bunun haricindeki tüm turbolarda lag vardır. Sen alışmış olabilirsin ama V8 den inip ona bindiğinde
fark bariz şekilde ortaya çıkıyor. kıyaslama yapacaksan ikisini ard arda kullanman gerekir.
walla ben Yavuz un dedigi sekilde hem v8 hem 300 tdi yi arka arkaya kullandim - gercekten rahatsiz edici bir turbo lag var. Bu lag Huseyin ustanin Td5 arabasinda daha da fazla hissediliyor ( modifiye olmasindan belki?)
belki alisik olmadigimdan gazi dozlayamadim ama v8 deki tepkiyi ancak belli bir devirden sonra aldim
Dünyaya bir defa giliyoruz ikinci bir şansımız daha olmayacak, Landrover ı da zevk almak için kullanıyorum, ben bu şekliyle çok zevk alıyorum ki v8 kullanan tüm arkdaşlarım kafalarına v8 ile ilgili sadece benzincide ödeyecekleri parayı takmazlar, (takarlarsa zaten zevk alamazlar) bu v8 kötü olan tek yönü ki onu çözmek için hem temiz hem çevreci LPG denen birşey var.
Biz hep yüzümüzde anlamsız bir gülümsemeyle dolaşırız , imnanmazsan v8 kullananların tüm fotolarına bak, işte o gülümsemenin bir sebebi tahta eksikliğinden geriside, alınan zevkten ötürü ;D ;D ;D
Ynt: Orijinal 110 TDI Motoru mu Yoksa Puma Motor mu?
discovery-V8' Alıntı:
Biz hep yüzümüzde anlamsız bir gülümsemeyle dolaşırız , imnanmazsan v8 kullananların tüm fotolarına bak, işte o gülümsemenin bir sebebi tahta eksikliğinden geriside, alınan zevkten ötürü ;D ;D ;D