Ynt: Patlak Amortisör?
Önceki mesajımı aceleyle yazdım ve asıl vurgulamak istediğim yıkama olayını pek belirtemedim.
Çamurlarla çok mücadele ettiğimiz için,lastikler ne olursa olsun,hepimizin başına sallantı olayı gelir.
Öncelikle gerçekten işinin ehli bir yıkamacıda,özellikle aracın altını çok iyi yıkatmak gerekiyor.
Böylelikle jantlara,helezona vs yapışan ve balansa neden olan fazlalıklardan kurtulunuyor.
Ondan sonra yeniden bir tur atın bakalım aynı sallantıyı yapıyor mu?
Binek Toyota'larımız oldu.Milyon km yapanları oldu.Hiç amortisör değiştirmedik.
Japon araçları bu konuda çok başarılıdır.Bir Nissan'mızda altmış km hızla,kapaksız logara girdik.
O zaman sadece amortisör değiştirmek zorunda kaldık ki o da dörtyüz bin km deydi.
Şahsi tecrübelerimden bazılarıdır,yardımcı olmasını umarım.