Aracın taban çürükleri yapılırken,acaba kaç lastik takmalı ve ne kadar yükseltme yapılmalı konusunda çalışmalara başladık... İlk düşüncem 33 takmak idi ancak 35 ve 37 de düşündüm hatta 35 lastik takıp denediğimizde aracın hakikaten çok iyi performans verdiğini gördük,,,
Yukarıdaki görüntülerden sonra 33 alternatifini kafamızdan çıkartıp 35 -37 için ne gerekli olcak ve nerelerde tadilat yapılmalı işine koyulduk...Dünyada ve türkiyede olan örnekleri incelediğimizde aracın arka lastik arkasında bulunan eteklerin kesilmesi en az 4 inch yükseltilmesi ve ön çamurluk arka kısmında kesilmesi gereken yerler olduğu hemen hemen her forumda yazılan ve yapılması gereken bir zorunluluk olduğu ortaya çıktı...
Söz ettiğim kısımlar şu şekilde...
İyi dilekleriniz ve takibiniz için teşekkür ederim..
35 lastiklerin ilk denemesini Ahmet Usta (demir) yaptı ve bana telefon edip kalkışta gelen lastik "pati" sesini dinletmişti ... Bu nedenle planlamaları 35 lastik üzerine yaptık.