R/D Lock mu ATSC mi tercih edilmeli hangisi daha iyi ?

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan [TR]BOZO Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 167
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 154,896
Ynt: R/d Lock Mu Atsc Mi Tercih Edilmeli Hangisi Daha İyi ?


sadece arazi kullanımı için devre dışı bıraktığımızda bunun çok sorun olacağını sanmam ama günlük kullanımda riskler artmakta

eski model hiç abs olmayan bir araç ile devreden çıkartılmış bir sistem arasında çok farklar olduğu bilinmeli günlük kullanımda bu sistemlerin devreden çıkartılması sorun yaratır bunda kimse farklı düşünmez herhalde

iş araziye geldiği zaman iptalinin çok faydalı olduğu durumlar olacaktır bu durumları zaman içerisinde ufak denemeler ile tecrübe etmek gerekir her araziye çıkıldığı zamanda bu sistemi iptal ederek hareket etmekte çok uygun gelmiyor bana
 

Etiketler
Ynt: R/D Lock mu ATSC mi tercih edilmeli hangisi daha iyi ?

Benim kaygan zeminde -camur, yagmur- l200 u suratli deneme sansim oldu...
Arkalari hafif oldugu icin pickup lar ozellikle understeeringi cok sever...
Sizlerdeki bu sistemler cok basarili...
Makinanin arkasi hep baska baska yerlere girmek istiyor...
Siz direksiyonu eve ceviriyorsunuz arkasi daga yada tarlaya gideyim diyor
Bu sistemler hop diyor otur oturdugun yerde, fren yapiyor gaz kesiyor bilmemne lap diye cizgiye donduruyor araci ne guzel

GT-P7500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Ynt: R/d Lock Mu Atsc Mi Tercih Edilmeli Hangisi Daha İyi ?


normal günlük kullanımda ve şantiye şartlarında kullandım bu aracı atsc ve super select I ara şanzıman vardı kaygan zeminlerde çok zaman 4WD yapmanıza gerek kalmadan aracı topluyordu ki bir tatil zamanı 4H konumunda çok aracın gidemediği karlı bir yol güzergahında Afyon-Uşak arası bir deneyimimiz oldu çok arazi aracından da iyi performans vermişti

ama iş ağır arazi koşullarında can sıkıcı oluyor tam araç kurtulmaya ramak kalmışken aracın gücünü sınırlandırıp aynı yeri tekrar denemeniz gerekiyor işte o koşullarda ABS ve ATSC nin kapanması çok faydalı olur yoksa günlük kullanım veya hafif şartlarda hiç gerek yok
 





Araziye çıkacaksanız otomatik vites almayın. 300₺ lik müşir yüzünden 4 sene önce otomatik şanzımanı indirdim. O günün parası 3500₺ harcadım.
Herşey elektronik. Su geçişleri müşirlere zarar veriyor.
 


R/D lock' u açınca atsc devre dışı kalıyordur. ikisi aynı anda çalışmaz..
O zaman bu donanımda bir l200 düz vites olarak iki özellik birden olması arazide avantajlı arttırır bu özellikte bir araç seçmek beni hem havalı kilitten kurtarır hemde atcs li güvenli bir aracım olmuş oluyor o zaman dogrumudur dez avantajı varmıdır