memphislinus
Hiçbir yol aşılmaz değildir...
Arkadaşlar merhaba ismim Metin .. P38 97 model RR sahibiyim yaklaşık 2 senedir kullanıyorum hic sıkıntım yoktu taaki dalgınlığıma gelip aracımı susuz bırakana kadar ve sonrasında hararet ardındanda conta yaktık tahmin edersiniz..
contaları değişrirken hazır motor acılmısken komple yeniledik yeniledik yenilemesine ama aracı topladıktan sonra ufak tefek sıkıntılarım basladı...
1- EAS problemim var arabayı calıstırdığımda hic sıkıntım yok tüm sistem normal indirme kaldırma acı sensorleri falan harika ama yürümeye basladıktan bir süre sonra tahminimce otomatik olarak otoban moduna gecmek istediğinde EAS FAULT veriyor ve sistem devre dısı kalıyor
stop ettikten bir muddet sonra tekrar marsa basınca hatayı kendi siliyor soft bir hata ama yeniden yuruyunce yine aynı hata..
aracı makinaya bagladım wehicle speed fault hatası veriyor sanırım aracın hızını okuyamadığı icin hata veriyor bu neden olabilir ?
2- Araba benzinde bekledikten sonra mesela geceden sabaha cok gec calısıyor uzun sure marsa basıyorum 3-4 kere sonrasında calısıyor
bir kez calıstıktan sonrada aksama kadar hic sorun yok yarım marşta alıyor.. direk lpg de calıstırmak istediğimde hemen calısıyor hic sıkıntısı yok .. birde lpg ayarında enjektor milisaniyeleri 8 ms gorunuyor acaba benzin pompası basıncı dusuk olduğu icin enjektorleri acamıyormu ? sorun bu olabilirmi
3- Yol bilgisayarında benzin seviyem yarının ustunde olduğu zaman RANGE 999 yazıyor ve avarage speed falan doğru gostermior ama yarının altına dustuğunde hersey normal gibi . bunun sebebi benzin şamandırası olabilirmi? ve 2. soruma ilişkin olarak pompa ve samandıra bir takım olduğundan sıkıntı buradan kaynaklanıyor olabilirmi ?
4- ya bana cok sağlam buji kabloları lazım nereden temin edeyim?
ilginiz icin tesekkurler
contaları değişrirken hazır motor acılmısken komple yeniledik yeniledik yenilemesine ama aracı topladıktan sonra ufak tefek sıkıntılarım basladı...
1- EAS problemim var arabayı calıstırdığımda hic sıkıntım yok tüm sistem normal indirme kaldırma acı sensorleri falan harika ama yürümeye basladıktan bir süre sonra tahminimce otomatik olarak otoban moduna gecmek istediğinde EAS FAULT veriyor ve sistem devre dısı kalıyor
stop ettikten bir muddet sonra tekrar marsa basınca hatayı kendi siliyor soft bir hata ama yeniden yuruyunce yine aynı hata..
aracı makinaya bagladım wehicle speed fault hatası veriyor sanırım aracın hızını okuyamadığı icin hata veriyor bu neden olabilir ?
2- Araba benzinde bekledikten sonra mesela geceden sabaha cok gec calısıyor uzun sure marsa basıyorum 3-4 kere sonrasında calısıyor
bir kez calıstıktan sonrada aksama kadar hic sorun yok yarım marşta alıyor.. direk lpg de calıstırmak istediğimde hemen calısıyor hic sıkıntısı yok .. birde lpg ayarında enjektor milisaniyeleri 8 ms gorunuyor acaba benzin pompası basıncı dusuk olduğu icin enjektorleri acamıyormu ? sorun bu olabilirmi
3- Yol bilgisayarında benzin seviyem yarının ustunde olduğu zaman RANGE 999 yazıyor ve avarage speed falan doğru gostermior ama yarının altına dustuğunde hersey normal gibi . bunun sebebi benzin şamandırası olabilirmi? ve 2. soruma ilişkin olarak pompa ve samandıra bir takım olduğundan sıkıntı buradan kaynaklanıyor olabilirmi ?
4- ya bana cok sağlam buji kabloları lazım nereden temin edeyim?
ilginiz icin tesekkurler