gonencmete
Kamp I
- Mesajlar
- 112
- Tepkime Puanı
- 0
Ynt: Ranger Rover HSE 4.6 neden Bu Fiyatlarda ?
Range Rover p38 icin bilinen koruk sorunlari disinda amortisor, motor ve sanzimanda yag sizdirmalari gorulebilir. Motorda yag eksiltmesi var ise segmanlarin degismesi lazim. Onun disinda klima gostergeleri zamanla bozulur. Onun icin tum panelin degismesi gerekir bu da 1.200 TL civarinda. Eski model alip 2001 makyaji yapmak isterseniz orjinal parcalar ile gene yuksek bir maliyet sizi bekliyor. LPG Prins ve benzeri guclu beslemeli degil ise motora zarar verir ozellikle atiker gibi 1.6-2.5 lt motorlari hedefleyen markalarda cok masraf cikartabilir.
Eger LPG takilmamis ise ve yukaridaki sorunlar yok ise masrafsiz bir sekilde uzun yillar binebileceginizi rahatlikla soyleyebilirim. Ancak dediginiz gibi fiyatin dusmesi kullanici kitlesini degistirdigi icin "Range Rover bu" mantigi ile zorlanan araclar size servise yakinda bir ev baktirabilir.
P38 icin aractan cok kullancisi ve onceki kullanicilari daha onemli diyebilirim. Eger Anil Oto gibi bir servise gitmemis ise yan sanayi parcalar ile yapilan araclar cok fazla sorun yaratir.
Eger Range Rover diyorsaniz 4.4 V8 modelini onerebilirim ki onlar da halen pahali, Classic kasanin temizi ve bakimlisini bulmak cok zor ancak sorun cikarmamasi garanti ve WJ cherokeeler ile konfor ozellikleri 90 model ve uzeri Vogue klasiklerde ayni hatta on cam rezistansi standart. (yaklasik 30 sene hic bir degisiklik yapilmadi bu kasada)
Benim onerim butcenize gore LPG markasi iyi olan yada LPG siz bir ZJ cherokee, biraz daha eklemek isterseniz 2.7 CRD WJ kasa Cherokee.
Range Rover p38 icin bilinen koruk sorunlari disinda amortisor, motor ve sanzimanda yag sizdirmalari gorulebilir. Motorda yag eksiltmesi var ise segmanlarin degismesi lazim. Onun disinda klima gostergeleri zamanla bozulur. Onun icin tum panelin degismesi gerekir bu da 1.200 TL civarinda. Eski model alip 2001 makyaji yapmak isterseniz orjinal parcalar ile gene yuksek bir maliyet sizi bekliyor. LPG Prins ve benzeri guclu beslemeli degil ise motora zarar verir ozellikle atiker gibi 1.6-2.5 lt motorlari hedefleyen markalarda cok masraf cikartabilir.
Eger LPG takilmamis ise ve yukaridaki sorunlar yok ise masrafsiz bir sekilde uzun yillar binebileceginizi rahatlikla soyleyebilirim. Ancak dediginiz gibi fiyatin dusmesi kullanici kitlesini degistirdigi icin "Range Rover bu" mantigi ile zorlanan araclar size servise yakinda bir ev baktirabilir.
P38 icin aractan cok kullancisi ve onceki kullanicilari daha onemli diyebilirim. Eger Anil Oto gibi bir servise gitmemis ise yan sanayi parcalar ile yapilan araclar cok fazla sorun yaratir.
Eger Range Rover diyorsaniz 4.4 V8 modelini onerebilirim ki onlar da halen pahali, Classic kasanin temizi ve bakimlisini bulmak cok zor ancak sorun cikarmamasi garanti ve WJ cherokeeler ile konfor ozellikleri 90 model ve uzeri Vogue klasiklerde ayni hatta on cam rezistansi standart. (yaklasik 30 sene hic bir degisiklik yapilmadi bu kasada)
Benim onerim butcenize gore LPG markasi iyi olan yada LPG siz bir ZJ cherokee, biraz daha eklemek isterseniz 2.7 CRD WJ kasa Cherokee.