Rektefe Olmuş Motorun Çok Yağ Yakması?

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan MEHMET MEHMET Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 17
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 11,303
Yok tam oyle degil Serhun bey ama sonucta size dediginize cikar. Rakamlar bire bir viskozite degeri olmasa da orantilidir. 0 numara yag 20 numaraya gore daha az vizkositeye sahiptir. Birinci rakam ne kadar sogukta ilk calismasi, ikinci rakam ise ne kadar yuksek ortam sicakliginda calismasi ile ilgili. 10w50 yag 20w40 ye gore daha sogukta ve daha sicakta calisabilir.
Bu arada arkadasin derdi sizinti degil motorun yag yakmasidir.
 
Son düzenleme:

Etiketler
yag
Hava& yağ filtresi ne alakaymis? Sizi oyalamis kandirnis,sacmalik..
Ya rektefiye duzgun yapılmamış subap&sekman ikilisinden vb yanlis parça seçimi/yanlış montajdan yahut kalıbımı basarım su ve yağ tapalari degismemistir gerek yok diye ve dusuk bir ihtimal yag tapasindan kacak olabilir

Blokta yahut silindir yuvası vs de de öyle kilcal catlaklar olurki ne yere doker ne disari sızar direk kendi ic sicakliginda sizma dahi yapamadan buharlastirir ara durursunuz neden eksiliyor diye.

Ne olursa olsun suçu filtreye atan o adama ugramayin tekrar.ve evet cok hakim bir usta bulunup sorun ikinci bir masraf ile çözülecek.

Tamamen açılmasına gerek olmadan lifye alınıp alttan acilarak da çözülebilir lakin buradan yorum yapmak farazi olur
Gecmis olsun

S60 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi