KARAVANİST KARAVAN VE EKİPMANLARI FUARI
10-18 Ocak 2026 Tarihlerinde Tüyap'ta Gerçekleşecek Fuar İçin Ücretsiz Davetiyelerinizi Hemen Alın!
*Davetiyeler sınırlı sayıdadır.
Yok tam oyle degil Serhun bey ama sonucta size dediginize cikar. Rakamlar bire bir viskozite degeri olmasa da orantilidir. 0 numara yag 20 numaraya gore daha az vizkositeye sahiptir. Birinci rakam ne kadar sogukta ilk calismasi, ikinci rakam ise ne kadar yuksek ortam sicakliginda calismasi ile ilgili. 10w50 yag 20w40 ye gore daha sogukta ve daha sicakta calisabilir.
Bu arada arkadasin derdi sizinti degil motorun yag yakmasidir.
Hava& yağ filtresi ne alakaymis? Sizi oyalamis kandirnis,sacmalik..
Ya rektefiye duzgun yapılmamış subap&sekman ikilisinden vb yanlis parça seçimi/yanlış montajdan yahut kalıbımı basarım su ve yağ tapalari degismemistir gerek yok diye ve dusuk bir ihtimal yag tapasindan kacak olabilir
Blokta yahut silindir yuvası vs de de öyle kilcal catlaklar olurki ne yere doker ne disari sızar direk kendi ic sicakliginda sizma dahi yapamadan buharlastirir ara durursunuz neden eksiliyor diye.
Ne olursa olsun suçu filtreye atan o adama ugramayin tekrar.ve evet cok hakim bir usta bulunup sorun ikinci bir masraf ile çözülecek.
Tamamen açılmasına gerek olmadan lifye alınıp alttan acilarak da çözülebilir lakin buradan yorum yapmak farazi olur
Gecmis olsun