restore etmenin en ust duzeyi...

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan hus55 Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 14
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 3,782

hus55

Zirve
Mesajlar
1,029
Tepkime Puanı
1
Yer
kuzey kibris lapta, girne
G-ordum ama boylesini hic gormedim arkadaslar ! G'ye restoreye alan amerikali arkadas inanilmaz bir derecede , ve titizlikle sifirdan G kuruyor.

saseye atilan boyanin duzgunlugu bir cok aracin boyasinda bile yok...

keyfle okuyup resimlleri seyredin arkadaslar.

http://www.clubgwagen.com/forum/viewtopic.php?f=18&t=2540
 

Etiketler
Ynt: restore etmenin en ust duzeyi...

Güzelmiş fotorafları burda paylaşsanız dahada güzel olacaktı
 

Ynt: restore etmenin en ust duzeyi...

2 fotoyla olmaz hüseyin abi genişletelim surayı he olmazmı
 

Ynt: restore etmenin en ust duzeyi...

hüseyin abi adam bildiğin herşeyin sıfırını alıp takmış, bi nevi fason G imalatı yapmış
 

Ynt: restore etmenin en ust duzeyi...

kardes, linkdeni resimler hep var... oyle degilmi ? yoksa hazira mi alisdiniz ;D

ibo nerdesin be kardes ! sesini duymak iyi oldu. dedigine katiliyorum. adam ruh hasatasi !!!
 




Ynt: restore etmenin en ust duzeyi...

motoru yalasan yalanir vallah.....!

servoya bak !

hava filtresi fabrikadan bile boyle cikmadi !

dingil'e bak, dingile !!!









 


Ynt: restore etmenin en ust duzeyi...

şimdi çok güzel elinize sağlık
 




Ynt: restore etmenin en ust duzeyi...

thank you hüseyin abi
gercekten de harkülade bi sanat eseri...
 

Ynt: restore etmenin en ust duzeyi...

Arkadaşlar babamın bir lafı vardır herzaman doğruluğuna inanmışımdır.Nedenini niyesini bilmediğin şey senin bilgin değildir der.Bende bu yüzden her şeyin sebebini muhakkak öğrenirim.
Hüseyin bey çok güzel bir G restorasyon projesinin fotoğraflarını paylaşmış. Belki yazmayı unuttu veya bilmiyor olabilir.Şimdi dikkatli gözler fotoğraflarda gördüğü metal aksamların saten gibi görünüşünün nasıl olduğunu merak edecek ve niye benim araçlarım böyle olmuyor diyecek. Bu sistemin adı Soda Blasting metodudur.Kompresörle sıkıştırılmış havayı içinde Sodium Bicarbonate olan bir tanktan geçirerek ucunda yapacağınız işe göre olan değişik çaptaki memeler olan bir tabanca vasıtası ile metal,Grp vs gibi malzemeleri fotoğrafta gördüğünüz gibi temizleyebilirsiniz.

Benim İngiliz motorlarımı toplarken metal aksamlarda çok kullandığım bir yöntemdi.Hatta İstanbulda bir arkadaşım bu sistemle tekne altı temizliyor.Zımpara yerine...

Fotoğraflardaki diğer boyalı aksamlarda elektro statik boya. Onlarında altındaki aksam önce soda blasting işlemi gördüğü için diflerin üzeri pırıl pırıl gözüküyor sırrı budur.
saygılar
 

Ynt: restore etmenin en ust duzeyi...

ha bu arada eklemeyi unuttum.Kumlamaya göre avantajı verdiği renk ve daha düz zemindir aslında cam taneleri misket veya değişik silisli kumlarla yüzey düzgünlüğü yakalanabiliyor benim traktör projemde yaptığım gibi.
Ama esas avantajı bunu bir yerde uygularken uçar gider kum gibi şasi içinde kalmaz çıkaramıyacağınız yerlerde kalmaz ne bileyim motor içine diferansiyele fren kampanasının içine kaçmaz bence daha da önemlisi mesela bir sebeple sökemediğiniz bir cam vs varsa ona zarar vermez oysaki kum diğer bütün her yeri bozar iyi kamuflaj yapmak gerekir tabi kuma göre daha pahallıcadır
 

Ynt: restore etmenin en ust duzeyi...

aciklamalarin icin cok sagol kardes. cok dogru bir sekilde aciklama yaptin. bu arac gercekten hepimize ornek bir calisma oldu.

ayrica katiliyorum sana ki, soda blast cok daha saglikli bir islem. sand, yani kum bazen demire saplanir, bir zaman sonra tekrar paslanma baslar....

powder coating is electro sistem ile yapilmis bir metod. bizim G'lerin tampon ve panjur fabrikada bu metod ile boyanmisdir