Sn. KLL'ye katılıyorum. Yazılım değişikliği ile fabrika verisinin üstüne çıkmak demek yeni oluşan karışım/ateşlemenin getirdiği güç motor bileşenlerinin hesap edilenden daha kısa sürede ömrünü yarılar. Oluşan basınç parça aşınması, yağlanma ve soğutmada problem olarak geri dönebilir. Aynı modelin aynı hacim farklı hp modellerinin basınç dayanıklılığı aynı değildir.Alt yapıları belirlenen basınca uygun parçalar yüzünden maliyeti arttırabilir buda fiyata yansır. Ayrıca yakıt ekonomiside sağlamaz. Yavaş hızlarda elde edilen tasarruf hızlandığınızda normalden fazla harcayacağından beklenen tasarruf gerçekleşmez. Yazılımda bir çok firma emisyon için güçten vazgeçiyor olabilir tabiki buda bir olasılık, vw ag'nin dizel motorları emisyon için yazılımla düşürülmüş motorlardı. Benim nacizane tavsiyem sizlere en faydalı şekilde hizmet edecek olarak tasarlanan araçları stok halde kullanmanızdır. Selamlar