Dodge S100 4X4 veya S250 4X4 ler ve off road performansı hakkında bilgi verebilecek olan var mı?
İnenette sadece "avcı aracı" ifadesini görüyorum. Avcıdan başkası kullanmıyor mu?
Tonga'nın fotoğraflarını verdiği Dodge'dan bahsediyorsak, bir ara Esentepe civarında güzel yapılmış bir tane görmüştüm. Yerden oldukça yüksekti (büyük lastikler, kasada roll cage benzeri barlar, vs). Lakin araziye girip girmediğini, off road ortamında sekip sekmediğini bilmiyorum. Hepi topu 2-3 kez aynı yerde gördüm, ciddi heybetliydi ama çamursuzdu. Ama çok iyi görünüyordu..
Sayın asi09 aramıza hoşgeldiniz..Diğer arkadaşlarımızın sizi daha iyi tanıyabilmeleri için Off-Road bölümümde yer alan
''Tanışma Köşesi'' 'nde kendinizi tanıtabilirseniz memnun oluruz.
Saygılar..
Link aşağıdadır :
Ülkemizin özellikle karadeniz bölgesinin bozuk yollarında üstündeki dargelirliyi taşımıştır bu çilekeşler. Ucuzluğundan mıdır içinin dar arazide biraz hantal olmasından mıdır bilinmez hakettiği saygıyı görememiştir bu doçlar. Hoş zaten fakir ama gururlu insanlardan daha fazla itibarı kıroyum ama para bende diyenler görüyor benim ülkemde. Düzlükte bir tane görüyorum; şöyle çift kabinli, kalın lastikli, üstüne sis farları takılmış olanlardan. (Ben bu cahil halimle bir sürü yazı yazdım; konuştuklarında saygıdan susacağım abilerim iki satır karalamamışlar.)
Ben 80' yıllarda Belediyede çalışırken kullanmıştım.Tam bir benzin düşmanı idi.Ama otoyolda çok seri bir araçtı.Arazi performansının da 10 üzeinden 5-6 olduğunu söyleyebilirim.
Dalan o zamanlar İstanbula kamyonet girişini yasaklamıştı.Bununla ilgili polisle aramda geçen çok hoş bir anı var.Bir buluşmada anlatırım.
Arkadaşım arazide kullanacaksan amam derim çünkü bende 1980 modeli var offroad için almıştım ama bırak offroad yapmayı kar yağdığında eve zor gittim . O yüzden off road için bu araç alınmaz sakın böyle bir hata yapma.
İşte duymak istediğim sözler bunlardı (menfi ya da müsbet böyle yargıları duymayı beklemiştim). ''Bagajı büyük, arkadaşları da alacak kabini var, fiyatı tam bana göre; varsın yakıtı biraz fazla harcasın. Nasıl olsa araziye her zaman çıkmıyorum, benim işimi görür.'' diye düşünüyordum. Tecrübeleriniz benim için çok önemli. Paylaştığınız için teşekkür ederim.
nadir abi bunların yenileri var. pw 250 olanlar .aklıma şöyle bir fikir geldi. bunların diferansiyelelrini çıkarıp yerine 404 diferansiyile konulabilinirmi??nasıl olur sizce?
S100'de 5 bijon Dana44 (ön arka)
S200'de 6 bijon Dana44 (ön arka)
Bunlarda chryslerin yatık 6 silindir motoru ve CJ şanzımanlarını andıran 3 ileri şanzıman ile rockwell arazi kutusu çıkar
PW250'de önde dana44, arkada dana60 hem hypoid kilit mevcut hemde full floating dingiller
Model yılına göre deutz veya perkins dizel motor...
5 ileri Eaton şanzıman (canavar), yine rockwell arazi kutusu
dingilleri değiştirmenize gerek yok, o genişlikte o dingiller kolay kolay kırılmaz... bence şase ve süspansiyon sistemi ( kabaca makaslar) ile oynamak lazım...
hava yastıklı koltuklar ve 3 noktadan kilitli emniyet kemerlerine dikkat yerli hammer muhteşem görünüşlü adam şarküteri açmış dağ bayır gezecek zamanı yok yaw
hava yastıklı koltuklar ve 3 noktadan kilitli emniyet kemerlerine dikkat yerli hammer muhteşem görünüşlü adam şarküteri açmış dağ bayır gezecek zamanı yok yaw
arkadaşlar bence askam-fargo hakkında yanılıyor olabilirsiniz. bu arac karadenizde yaygın sekilde kullanıllıyor vatandaşlarımız bununla karadenizde çetin dagların yaylalarına binlerce defa sefer yapıyor. çok saglam bir arac ayrıca bu arac standartta yuksek bir arac ve offroada hazırlayacaksanız yukseltmek için sadece makaslarla oynamanız yeterli. bu arac arazide defender kadar basarılı boyularıda ortalama defender gibi