Scout 800b Restorasyon Projem

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan baysal27 Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 87
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 29,321
çok güzel bir proje, benim de en sevdiğim araçlardan biri bunlar, aracı nerede topluyorsunuz İstanbul mu? açıkçası gelip sizleri restorasyon sırasında müsait bir günde ziyaret etmek isterim
Teşekkürler. Yerimiz Altınşehirde Baysal oto lastik. Buyrun gelin bı çayımızı için. Numaram 05425730614 eğer gelmek isterseniz bı telefon etmeniz yeterli.
 


Sonunda 1 ay sonra kaportacımızı bulduk. Kurtarıcının üzerine atıp gönderdik, iyi de bir fiyata kaporta boyayı anlaştık. Bakalım istediğimiz gibi olacakmı. Bu arada bizde şasinin temizliğini yapıp bir kat astar üstüne de siyah boyamızı attık. Bundan sonraki işimiz fren merkezlerini, fren borularını ve balataları değiştirmek olacaktır.
 

Teşekkürler. Yerimiz Altınşehirde Baysal oto lastik. Buyrun gelin bı çayımızı için. Numaram 05425730614 eğer gelmek isterseniz bı telefon etmeniz yeterli.
nazik davetiniz için teşekkürler, ben de bahçeşehir deyim, en kısa zamanda ziyaretinize geleceğim.
şimdiden kolay gelsin
 

umarım şase boyası atıyorsunuzdur. Değilse Şaseye birşey bağlamadan ziftleme türü bir koruyucu çok iyi olur, veya biraz verniği arttırmak. Bu araçların çamurdan sudan uzak kalması zor. Kolay gelsin.

GT-I8552 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 



Fren borularını, fren balata ve merkezlerini değiştirmeye karar verdik. 200lük dodge un alt fren merkezleri ve tekerlek merkezleri yerlerine uydu. Üst fren merkezleri içinse 250 lik dodge tercih etmek zorunda kaldık. Çelik ve kauçuk boruları sanayide yaptırdık. Aks keçelerini de kontrol ettikten sonra montajı gerçekleştirdik. Eğer frenler umduğumuz gibi olmazsa önleri diske çevirmeyi planlıyoruz. Şimdilik bi deneyeceğiz.






Bu arada aracın üretim etiketini temizledik ve aracın bilgileri ortaya çıktı.
Bundan sonra ise iyi denilen motoru açıp bir bakmak olacaktır.
Selamlar.
 

Aldığımız yerde motoru çalıştırıp deneme fırsatımız pek olmadı, satıcıya itibar ettik fakat motorun altını ve üstünü açtığımız zaman motorun haşat olduğu ortaya çıktı. Motoru rektefiye yaptırmaya karar verdik. Bi rektefiyeciyle anlaştık ve krank hariç a dan z ye her şeyi değiştirdik. Burda sizleri parça fiyatları konusunda uyarmak isterim. Motor cj5 le aynı motor olduğundan parça sıkıntısı yaşamadık fakat parçacıdan parçacıya ciddi bir fiyat uçurumu olduğunu gördük ( parçalarda aşağı yukarı aynı kalitede). Bu fark kimi zaman 1000 tl ye kadar ulaştı.