valla ben aracımı kimseye vermem, kimsenin aracınada binmem. Benim aracım ayakkabı gibidir, yanlış ayaklarda vurur. Benim CJ ile o kadar bütünleştik ki, tamirini yapan usta bile kullanamıyor. Denemeye beni çağırıyor. O resimdeki açı 55 derece değil. Bunun la ilgili bir konu vardı, daha önce tartışmıştık. Unimog fabrika verileri bile 45 dereceye tırmanır diyor. 45 derece = %100 eğim
aracını vermemen güzel,titizsin bu konuda belli,aracını seven adama saygı duyarım ama unimog fabrika verilerini bilemem,bildiğim cj 5 in dikey eğim yeteneği 60 derece yatayda 30 derecedir.bu atada % 100 eğim 90 derecedir.Gaziantep'lisin bilirsin Kırıkhan,Hassa,İslahiye,gel beri Belen Boğazı,geç ordan Maraş Kapıçam tatbikat bölgesi cj ile bıraktığım izler hala durur oralarda 209 kg.ağırlığında 106 gtt. top ve 4 personelle frensiz dif.kilidi ile indim,tanışma köşesinde yazmıştım,harita, pusula,eğim benim uzmanlığım naçizane,arazi kıymetlendirmede üstüme yoktur hani sevgiler
Sayın dino verdiğiniz bilgiler yanlıştır.Lütfen ilgili linkleri okuduktan sonra bilgi alışverişinde bulunalım.
CJ ve benzeri araçların 60 dereceye tırmanması imkansızdır.
% 100 eğim 45 dereceye eşittir.
Sayın dino verdiğiniz bilgiler yanlıştır.Lütfen ilgili linkleri okuduktan sonra bilgi alışverişinde bulunalım.
CJ ve benzeri araçların 60 dereceye tırmanması imkansızdır.
% 100 eğim 45 dereceye eşittir.
Nadir Bey mümkünse linki atarmısınız,bilgilerimi tazelemem için faydalı olacaktır(umarım derece ile % cinsinden eğimi karıştırmıyoruzdur) ama bu söylediklerim cj nin kataloğundan okuduklarımdır(askeri).saygılar
Napalım Sezgin, LR lar genelde reklamdan ibaret ;D Hatta geçengün baktım bizim hiç video yok, 0-100 videosu çektim aracın içinden ama telefonla, 3gp yi nasıl çevirceğimi biliyorum yoksa onu koyacam spor araba niyetine ;D
ama abi reklamda özellikle su yarıklarındaki (hani şu arka arkaya dizlmiş kasis gibi olanlar) gidişi ve süspansiyonun hareketi beni etkiledi açıkçası
bizim CJ ler oraları geçerken bi baştakine bi sondakine basardı aradakileri alçaktan uçuş ;D
0-100 videosunu bekliyoruz.0 kısa metrajlı film niteliğinde olmuştur o şimdi arkaya bide fon müziği mi koysak ;D
açık arttırma usulü klasik araç satışı gerçekleştirilecekmiş. ilgilenenlere
çok değişik klasik modeller var ayrıca birkaç 4x4 te mevcut
1951 Dodge Power Wagon WC 51
1955 Chevrolet 3100 Stepside Pick Up
1964 Chevrolet K 10 Stepside Pick Up
1982 Mercedes-Benz Unimog U 1300 L “Turbo”
1984 Toyota Land Cruiser FJ 40
1973 Jeep Commando
1953 Willys - Overland “Jeep” Station Wagon
ayrıntılı bilgi için
http://www.classiccarturkiye.com/
Nadir Bey,bu mastar çok faydalı oldu,ancak sanırım sivil kullanım için oluşturulmuş,çünkü cj nin arazi performansının çok daha üstün olduğunu biliyorum,askeri kaynak göstermem şu an için imkansız,ancak Mudanyalının avatar fotosuna iletkiyi koyup ufuk çizgisi ile marşpiyer çizgisini ölçerseniz 47 dereceyi sizde görebilirsiniz,bu da teoride verilen 100% eğimin üzerinde bir rakam...
Önemli not:burada yazdıklarımı lütfen resmi veri olarak hiçbir arkadaşım değerlendirmeye alıp uygulamaya kalkmasın,Nadir Bey'in açıklamaları teknik verilere dayanmaktadır,dolayısyla rasyonel ve bilimsel olan bunlardır.Benim yazdıklarım deneysel ve tekrarlanabilirliği ispatlanmamış şeylerdir. saygılar
Ynt: Serbest Muhabbet Köşesi (Off-Road)
« Yanıtla #5290 : Bugün 20:26:17 »
selam abi,
teoriler,gerçeklere kendimizi hazırlamamız için gereklidir.
ekteki resimde,teorik olarak bi derecelendirme rica ediyorum...(hayattan bir kesittir.hiçbir özelliği yoktur.sadece kaç derecedir merak ediyorum)
ama abi reklamda özellikle su yarıklarındaki (hani şu arka arkaya dizlmiş kasis gibi olanlar) gidişi ve süspansiyonun hareketi beni etkiledi açıkçası
bizim CJ ler oraları geçerken bi baştakine bi sondakine basardı aradakileri alçaktan uçuş ;D
0-100 videosunu bekliyoruz.0 kısa metrajlı film niteliğinde olmuştur o şimdi arkaya bide fon müziği mi koysak ;D
Otokarda buna benzer bir test pisti var, rampa, arda arda kasis, artikulasyon, su geçisi, süratli çember dönüşü gibi, araçlar teslim edilmeden son kontrolleri orada yapılıyor.
0-100 performansı çok uzun değil, 2.7 ton a yakın ağırlık (ben hariç + 100 kg ;D) 3 inch lift, toplam 2.45 metre yükseklikle, 3 denemede ortalama 11-13 saniye gibi ki bana göre başarılı, 3. vitesin ortalarında 100 e dayanıyor. Aslında 0-80 çok çok iyi, 80 de rüzgar direnci artmaya başlıyor daha yavaş çıkıyor.
şaka bi yana da aslında gayet iyi abi ya o agırlık o yükseklik o mtr'lerle var (resimlerini de gördüm)
bi çok binek araç çıkamıyor 11 saniye de tebrikler
teoriler,gerçeklere kendimizi hazırlamamız için gereklidir.
ekteki resimde,teorik olarak bi derecelendirme rica ediyorum...(hayattan bir kesittir.hiçbir özelliği yoktur.sadece kaç derecedir merak ediyorum)