Serbest Muhabbet Köşesi (Off-Road)

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan Deep Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 8,705
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 760,607
Ynt: Serbest Muhabbet Köşesi (Off-Road)

Benim CJ'in 0-100 videosunu Fatih'e (Parodi) çektirmek lazim öyle telefonun hafiza karti yetmez o kadar uzun videoya
 

Etiketler
Ynt: Serbest Muhabbet Köşesi (Off-Road)

Jeepcj7' Alıntı:
Benim CJ'in 0-100 videosunu Fatih'e (Parodi) çektirmek lazim öyle telefonun hafiza karti yetmez o kadar uzun videoya

;D ;D ;D ;D bak bu çok güzeldi ;D
 

Ynt: Serbest Muhabbet Köşesi (Off-Road)

aracını vermemen güzel,titizsin bu konuda belli,aracını seven adama saygı duyarım ama unimog fabrika verilerini bilemem,bildiğim cj 5 in dikey eğim yeteneği 60 derece yatayda 30 derecedir.bu atada % 100 eğim 90 derecedir.Gaziantep'lisin bilirsin Kırıkhan,Hassa,İslahiye,gel beri Belen Boğazı,geç ordan Maraş Kapıçam tatbikat bölgesi cj ile bıraktığım izler hala durur oralarda 209 kg.ağırlığında 106 gtt. top ve 4 personelle frensiz dif.kilidi ile indim,tanışma köşesinde yazmıştım,harita, pusula,eğim benim uzmanlığım naçizane,arazi kıymetlendirmede üstüme yoktur hani sevgiler
 

Ynt: Serbest Muhabbet Köşesi (Off-Road)

Ynt: Serbest Muhabbet Köşesi (Off-Road)
« Yanıtla #5246 : Bugün 16:01:23 »

selam Erdin Abi,

ustaların yorumlarını okumuşsundur.Kaldı ki UNİMOG bile 45 dereceye tırmanabiliyormuş..bizim derecede bi yanlışvar sanıyorum.
 

Ynt: Serbest Muhabbet Köşesi (Off-Road)

Sayın dino verdiğiniz bilgiler yanlıştır.Lütfen ilgili linkleri okuduktan sonra bilgi alışverişinde bulunalım.
CJ ve benzeri araçların 60 dereceye tırmanması imkansızdır.
% 100 eğim 45 dereceye eşittir.
 



Ynt: Serbest Muhabbet Köşesi (Off-Road)

Nadir Bey mümkünse linki atarmısınız,bilgilerimi tazelemem için faydalı olacaktır(umarım derece ile % cinsinden eğimi karıştırmıyoruzdur) ama bu söylediklerim cj nin kataloğundan okuduklarımdır(askeri).saygılar
 


Ynt: Serbest Muhabbet Köşesi (Off-Road)


ama abi reklamda özellikle su yarıklarındaki (hani şu arka arkaya dizlmiş kasis gibi olanlar) gidişi ve süspansiyonun hareketi beni etkiledi açıkçası
bizim CJ ler oraları geçerken bi baştakine bi sondakine basardı aradakileri alçaktan uçuş ;D

0-100 videosunu bekliyoruz.0 kısa metrajlı film niteliğinde olmuştur o şimdi arkaya bide fon müziği mi koysak ;D
 


Ynt: Serbest Muhabbet Köşesi (Off-Road)

açık arttırma usulü klasik araç satışı gerçekleştirilecekmiş. ilgilenenlere

çok değişik klasik modeller var ayrıca birkaç 4x4 te mevcut

1951 Dodge Power Wagon WC 51
1955 Chevrolet 3100 Stepside Pick Up
1964 Chevrolet K 10 Stepside Pick Up
1982 Mercedes-Benz Unimog U 1300 L “Turbo”
1984 Toyota Land Cruiser FJ 40
1973 Jeep Commando
1953 Willys - Overland “Jeep” Station Wagon

ayrıntılı bilgi için
http://www.classiccarturkiye.com/
 



Ynt: Serbest Muhabbet Köşesi (Off-Road)

mogzilla' Alıntı:
Nadir Bey,bu mastar çok faydalı oldu,ancak sanırım sivil kullanım için oluşturulmuş,çünkü cj nin arazi performansının çok daha üstün olduğunu biliyorum,askeri kaynak göstermem şu an için imkansız,ancak Mudanyalının avatar fotosuna iletkiyi koyup ufuk çizgisi ile marşpiyer çizgisini ölçerseniz 47 dereceyi sizde görebilirsiniz,bu da teoride verilen 100% eğimin üzerinde bir rakam...
Önemli not:burada yazdıklarımı lütfen resmi veri olarak hiçbir arkadaşım değerlendirmeye alıp uygulamaya kalkmasın,Nadir Bey'in açıklamaları teknik verilere dayanmaktadır,dolayısyla rasyonel ve bilimsel olan bunlardır.Benim yazdıklarım deneysel ve tekrarlanabilirliği ispatlanmamış şeylerdir. saygılar
 

Ynt: Serbest Muhabbet Köşesi (Off-Road)

Ynt: Serbest Muhabbet Köşesi (Off-Road)
« Yanıtla #5290 : Bugün 20:26:17 »

selam abi,

teoriler,gerçeklere kendimizi hazırlamamız için gereklidir.
ekteki resimde,teorik olarak bi derecelendirme rica ediyorum...(hayattan bir kesittir.hiçbir özelliği yoktur.sadece kaç derecedir merak ediyorum)



 

Ynt: Serbest Muhabbet Köşesi (Off-Road)

Ynt: Serbest Muhabbet Köşesi (Off-Road)
« Yanıtla #5285 : Bugün 20:06:07 »

Erdin Abi,

sanıyorum tamam
 

Ynt: Serbest Muhabbet Köşesi (Off-Road)


Otokarda buna benzer bir test pisti var, rampa, arda arda kasis, artikulasyon, su geçisi, süratli çember dönüşü gibi, araçlar teslim edilmeden son kontrolleri orada yapılıyor.

0-100 performansı çok uzun değil, 2.7 ton a yakın ağırlık (ben hariç + 100 kg ;D) 3 inch lift, toplam 2.45 metre yükseklikle, 3 denemede ortalama 11-13 saniye gibi ki bana göre başarılı, 3. vitesin ortalarında 100 e dayanıyor. Aslında 0-80 çok çok iyi, 80 de rüzgar direnci artmaya başlıyor daha yavaş çıkıyor.
 

Ynt: Serbest Muhabbet Köşesi (Off-Road)

şaka bi yana da aslında gayet iyi abi ya o agırlık o yükseklik o mtr'lerle var (resimlerini de gördüm)
bi çok binek araç çıkamıyor 11 saniye de tebrikler
 



Ynt: Serbest Muhabbet Köşesi (Off-Road)

MUDANYALI' Alıntı:
selam abi,

teoriler,gerçeklere kendimizi hazırlamamız için gereklidir.
ekteki resimde,teorik olarak bi derecelendirme rica ediyorum...(hayattan bir kesittir.hiçbir özelliği yoktur.sadece kaç derecedir merak ediyorum)

birinci resimde açı 44 ikinci resimde 41 derece ölçtüm (belki +,- 1 derece hata olabilir)

ancak kendi yorumumu da eklemek istiyorum
bu araç hızlanmadan rampanın başında ön tekerleği duruyorken kalkıp rampanın sonuna kadar çıkabiliyo mu ?

bu şartlar altında fabrika verisi olarak 45 derece ile unimogdan daha iyi bir değere sahip araç hiç duymadım (hummer da dahil)