ben de cj mi almak için istanbul dan ankara ya gitmiştim,dönüşte arabayla ilk seyahatimi yaşadım ve nerdeyse 1.5 saatte depo bitiyordu ???,her depoyu fulledikten sonra gaza basarken pedalın altında yumurta varmış gibi dokunuyordum sonra ilk modifiyem gaz taktırmak olmuştu ;D
benzer hikaye bende de var
CJ yi ilk aldığımda deponun durumu kötüydü. 5litrelik bidona benzin hortumunu daldırıp şişeyi kucağımıza aldık
tabi ilk direksiyonuna binmenin heyecanıyla gazı kökleyipte giderken benzinin azaldığı görülebiliyordu
doğru sanayiye çektik tabi ki ilk girdiği dükkan LPG ci oldu ;D
bu yakıt masrafı muhabbeti benim full depodan çıktı yanılmıyosam ama atlanılan bişi war o gösterge bozuk ama yaptırmaya hiç niyetim yok daha bi zengin havası katıyo bana
arkadaslar benzın muhabetı acılmısken sızlereden fıkır almak ıstıyorum ben 91 model 2.500 cc 4 sılındır ınjeksıyonlu wrangler aldım daha 4 depo bıtıre bıldım ıst içi 525 ytl ve 550 ytl arası yaktık tup taktırsam verıler nasıl degıse bılır tavsıye edermısınız tesekurler.
göstergeyi dışarı koysan daha bi havalı olur o zaman deermişim.. abi özellikle bayanların araba kullanma konusunda bizim kadar hassas olduğunu sanmıyorum, onlar deponun dolu olup olmadığına pek bakmıyorlar.. silindir hacmiymiş, devirli kullanmakmış, peygamber vitesiymiş! hepsi hikaye.. araba gidiyor mu, gidiyor.. durana kadar devam onlar için.. durunca da "alo hayatım" hattı 24 saat devrede
bu yakıt masrafı muhabbeti benim full depodan çıktı yanılmıyosam ama atlanılan bişi war o gösterge bozuk ama yaptırmaya hiç niyetim yok daha bi zengin havası katıyo bana
Dolu depo görüntüsü morali düzeltir, tansiyonu ayarlar, şekeri normal seviyeye indirir, arabam ne gadder de az yakıyor bakın diye eşe dosta sizin arabanızdan aldırır velhasıl tavsiye edilir
Bu konuda '' bayanların bazıları'' dersek daha doğru olacaktır sanırım ...
hidoki' Alıntı:
göstergeyi dışarı koysan daha bi havalı olur o zaman deermişim.. abi özellikle bayanların araba kullanma konusunda bizim kadar hassas olduğunu sanmıyorum, onlar deponun dolu olup olmadığına pek bakmıyorlar.. silindir hacmiymiş, devirli kullanmakmış, peygamber vitesiymiş! hepsi hikaye.. araba gidiyor mu, gidiyor.. durana kadar devam onlar için.. durunca da "alo hayatım" hattı 24 saat devrede
Murat abi h.sonu gezileri ve parkurlar için; h.sonu ön ve arka tamponu sökmek, 1 takım ok144' leri takmak ve şnorkel. yeterli olur. Hatta aracınız dizel şnorkel opsiyon olabilir. 8)
Pazar akşamıda lastikleri değiştirip, tamponları takarak şehiriçi sürüşe devam.
arkadaslar benzın muhabetı acılmısken sızlereden fıkır almak ıstıyorum ben 91 model 2.500 cc 4 sılındır ınjeksıyonlu wrangler aldım daha 4 depo bıtıre bıldım ıst içi 525 ytl ve 550 ytl arası yaktık tup taktırsam verıler nasıl degıse bılır tavsıye edermısınız tesekurler.
aslında 2500 cc enjeksiyonlu bi araç için 525-550 yakması normal değil. arazide olsa belki diyeceğim ama şehir içinde ve büyük ihtimal 4x2 de bence normal değil. yakıtı etkileyen aksamları bence bir elden geçirin (hava filtresi, bujler ve kabloları vs...)
LPG konusunda ise wranglerleri pek bilmem ama ekonomi sağlayacağı kesin.
wranglerler tek noktadan mı 4noktadan mı enjeksiyonlu ?
Eski videoları karıştırıken, tek başıma çıktığım offroad turlarının birinde, sırf görüntü olsun diye girdiğim çukurda kalışımı ve vincimin kopup tekrar tamir edip kurtuluşumu belgeleyen bir video buldum. Şimdi çok komik geliyor bana...
Eski videoları karıştırıken, tek başıma çıktığım offroad turlarının birinde, sırf görüntü olsun diye girdiğim çukurda kalışımı ve vincimin kopup tekrar tamir edip kurtuluşumu belgeleyen bir video buldum. Şimdi çok komik geliyor bana...