ben tuv e gıttım ve wrangler ıma ılk gıdıste aldım lastık ler 31 lık benım ona bır sey demıyorlarkı sadece dıslısı yenı olsun ve eskı tarıhlı olmasın . sadece cekı temırını soktum bırde on plaka benım sol camurlukta ve onunu kapatan sıs farı vardı onu cıkardım far ayarsızlıgında hafıf kusur verdıler. orda ww trasporter ına alamıyan adam benım araca saldırdı.
korkulacak bırsey yok arkadaslar sadece arabanızın bır yerınde yag sızmasın yeter. temız ve bakımlı oldumu sorun yok yukseklıge karısan yon lastık ebatınada.
ben bayramdan önceki cuma günü aldım TÜV onayı. Muayene 20-30 dk sürüyor. Araba bagaj iki yan camı ve bagaj kapak camında film vardı, sadece bagajda olduğu için hafif kusurlu sayıldı. sol ön far yan sanayi olduğu için kırılma, yansıma vs değerleri (lümen lux gibi bişeyler yazılıydı raporunda) standartlardan farklı imiş ancak kabul edilebilir sınırlarda. yine yan sanayi olduğu için far motoru yoktu, hafif kusur saydılar. muayene gece 10:30 da bitti biraz da bıktıklarından herhalde bilgi verdiler onay veriyoruz ama yaptır dediler. sondan 10. arabaydı muayenedeki.
Çağlar merhabalar,roofracktaki aydınlatmaya problem çıkartıyorlarmı,bizleri aydınlat lütfen,beni 3 haftadır afakanlar bastı,Trabzon da da adamın birini vurmuşlar bu konuda,hiç hoş şeyler değil bunlar ama insanları nasıl bu kadar zıvanadan çıkartıyorlar hayret...
sanırım ruhsata işli ise bir şey demezler çünkü orada sıra beklerken muhabbet edenlere kulak misafiri oldum, "sonradan mı orjinal mi" diye muhabbetleri vardı ve biri "bence git söktür daha sıra varken öyle gel" dedi. Tabi aslında bu konu o öyle dedi bu böyle dedi ile çözümlenecek bir konu değil. Temel kural sanırım aracın orjinalinde olmayan yaya araç ve trafik güvenliğini tehlikeye sokan sokabilecek yada sınırlayan,aracın standart yol performansını olumsuz etkileyebilecek şeyler kusur sayılıyor . Buda öneme göre hafif kusur ve ağır kusur diye ayırmışlar. GİDERKEN :
1 iki adet reflektör (1 yetmiyor) ve tam tekmil trafik seti bulundurun (yangın tüpü sprey tipi olmasın normal 1 -2 kiloluk demir tüp olsun (20 ytl)- ilk yardım seti takoz halat vs olsun)
2 fren ayarı yaptırın her iki aks içinde sağ ve sol teker frengücü birbirine eşit olsun
3 far ayarı yaptırın
4 yağ kaçağı kesinlikle olmasın
5 lastik dişleri 3mm nin altında olmasın
6 eğer ön camda film varsa boşuna muayeneye gitmeyin diğer camlarda ise aracın içindeki silüet olarak değil normal olarak harektleri ve kendi görülebilsin istiyorlar.
modifiyeli bir honda vardı sırada bekleyen tamponun yeden yüksekliği 10 cm , 17" jant lastik vardı, güvenlik boşuna bekleme dedi gönderdi çocuğu.
Bence de güzel oldu Emre kardeş,vitara kendini buldu kit takıldıktan sonra iki haftalık bir peryot,ince ayarlar,jant ve lastik arayışları ile geçti ve sonuç aşağıda umarım siz de beğenirsiniz
Sevgili Tarık,parkurun ne kadar kırıcı olduğuna göre değişir,özellikle ağır araçlarda bu kullanılır.V6 2000 vitarada fabrika orjinalinde vardır.modifiyeli araç dediğiniz sanırım cadde sürat araçları,ancak onlarda kullanılanlar bize uygun mukavemette değiller,yüksek karbon alaşımlı alu. malzemeden imal edilmiştir pek çoğu.Trabzon'a sevgi ve selamlar