KARAVANİST KARAVAN VE EKİPMANLARI FUARI
10-18 Ocak 2026 Tarihlerinde Tüyap'ta Gerçekleşecek Fuar İçin Ücretsiz Davetiyelerinizi Hemen Alın!
*Davetiyeler sınırlı sayıdadır.
Arkadaslar hepinize teşekkür ederim , bu sıcak ilgi beni gerçekten çok mutlu etti. Hepinize kocaman bir HOŞBULDM diyeyim
Hemen bilgi ve tecrübelerinizden yararlanmaya başlıyım , malum araç dizel . Benden önceki sahibi euro dizel değil , normal mazot kullanmam gerektigini söyledi. Bunun bir gerçeklik payı varmı ? siz normal dizelmi yoksa euro dizelmi kullanıyorsunuz ?
ikinci sorumda motorun sağlığı açısından bir kullanım tarzı ( devirli - devirsiz vs ) ve çalıştırma , motoru stop etme esnasında bekleme gibi durumlar söz konusumu ? Yoksa bu bir rivayetmi
ikinci sorumda motorun sağlığı açısından bir kullanım tarzı ( devirli - devirsiz vs ) ve çalıştırma , motoru stop etme esnasında bekleme gibi durumlar söz konusumu ? Yoksa bu bir rivayetmi
1) araç normal yüklü= Şehir içi dur kalk trafiğinden sonra =1dk.dan az
2) '' '' '' = Şehir otobanı orta sürat = 1 dk. fazla
3) '' '' '' =Otoban yüksek sürat=3_4 dk.
4) '' '' '' =Uzun tırmanışlar =5 dk.
Aracı stop etmeden rölantide Turboyu soğutmak için beklemek gerekir..
Bu kadar bekleyişte dahi turbo hızlı şekilde devrini düşürür ve soğumaya başlar....
Arac soğukken ilk çalıştırmadan sonrada biraz beklemekte, Turbonun yağlanması için faydası vardır...
Sizin aracınız herhalde otomatik vitesti...Siz normal kullanın o kendini ayarlar...Ne kadar çok aşırı yüksek devir ...o kadar erken motor yıpranması...Aksi söylenemez...
Güncel sıfır araçlarda dahi rodaj süresi vardır....
kazasız sürüşler..
. Benden önceki sahibi euro dizel değil , normal mazot kullanmam gerektigini söyledi. Bunun bir gerçeklik payı varmı ? siz normal dizelmi yoksa euro dizelmi kullanıyorsunuz ?