Ynt: Sizce Hangi Jeep Off-Road'a Hazırlanmalı ?
Hangi araç konusuna bir iki fikir:Off road işinde araç %30, lastik %30, pilot %30, tamirciniz %10 şeklinde bir oranlama yanlış olmaz. Bazen bunların oranları değişir tabii ama o zaman biri ekstrem demektir.
Aracın performansını: a- Açıları (yaklaşma, uzaklaşma, karın) b- boyutu (küçük her zaman güzeldir) c- sağlamlığı (mekanik/güç dengesi) d-diferansiyel kilitleri (ne kadar çok kilit o kadar traksiyon)
Lastiğin performansını: amacına uygun seçimi (çamur sözkonusuysa boşaltma kapasitesi, birim alana aktarabildiği traksiyon ki dar lastik her zaman avantaj), sağlamlığı, amacına uygu şişkinliği
Pilotun performansını: Deneyim, deneyim ve deneyim
belirler.
Modifikason ise her zaman mekanik problemi artırır ama ne yazık ki fabrikalar arazi için değil, asfalt için araç üretirler.