Sorento'nun Çok Özel Resimleri

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan AcarBey Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 37
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 19,152

Etiketler
Ynt: Sorento'nun Çok Özel Resimleri

Vallahi maşallah güzel resimler. iyi cesaret nerde niğde mi?
gülle gülle kullının
 

Ynt: Sorento'nun çok özel resimleri

Resimlerin devamı...



 


Ynt: Sorento'nun Çok Özel Resimleri

Bunlarda çok güzel...


 



Ynt: Sorento'nun Çok Özel Resimleri

Bu resmin ise benim için çok özel bir anısı var...

 

Ynt: Sorento'nun Çok Özel Resimleri

Kapadokya harika bir yer, resimler de güzel. Benzer resimleri Tuareg ile de görmüştüm. Bu görüntüler özel bir organizasyondan mı?
 

Ynt: Sorento'nun Çok Özel Resimleri

Merhaba Murat Bey,
Bu resimler Kapadokya da çekildi. Bunlar gibi yüzlerce resim var bende ama aralarından şimdilik bunları seçebildim. Resimlerin çözünürlükleri de çok yüksek olduğundan boyutlarını küçülterek ancak bu kadarını ekleyebildim. Vakit bulursam başka resimler de ekleyeceğim.

Saygılarımla.
 

Ynt: Sorento'nun Çok Özel Resimleri

Evet Nejat Bey,
Sorento Xforce basın lansmanı organizasyonunda çekildi.
 

Ynt: Sorento'nun Çok Özel Resimleri

MTR tipi lastik kullanlarda var. bu kayalik yerlerde at ve mtr arasında ne farklar gördünüz?
 



Ynt: Sorento'nun Çok Özel Resimleri

AcarBey' Alıntı:
Evet Nejat Bey,
Sorento Xforce basın lansmanı organizasyonunda çekildi.


bu resimler aynı katagorideki tüm araçların karşılaştırması için çekilmişti bir kuruluş süzenlemişti yanlış hatırlamıyorsan, 2000-2500 cc orta sınıf SUV testleri içindi sorentoda 1. olmuştu bu derecelendirmede.
 

Ynt: Sorento'nun Çok Özel Resimleri

Murat Bey aracın birinde Goodyear Wrangler MTR lastik ile güzergah tespitine çıkılmıştı fakat oldukça derin diş yapısı yüzünden Kapadokyanın kül gibi yumuşak topraklarında çok sorun yaşadık, özellikle patinaja düştüğünüzde toprağı eşerek saplanmamıza neden oldu. Fakat üzerindeki orjinal lastikler bize hiç sorun çıkarmadı.

Bu organizasyonun dışında Kartepe'de yaptığımız farklı bir organizasyonda ise Goodyear Wrangler MTR dağda tırmanış ve inişlerin yanında, yanaklarındaki dişler sayesinde keskin ve büyük kaya geçişlerinde ve çamurlu su geçişlerinde bile oldukça iyi performans gösterdi.

Bildiğim kadarıyla MTR nin AT serisinden en büyük farkı taban dışında yanaklarda bile derin dişleri olması ve taban dişlerinin de AT serisine göre biraz daha derin olmasıdır. Bu sayede özellikle kayalık yerlerde lastiğin yarılma riski daha az oluyor.
 

Ynt: Sorento'nun Çok Özel Resimleri

Merhaba Ateş bey,
Bahsettiğiniz karşılaştırma testini bilmiyorum. Bu organisazyon sadece Sorento için organize edilmişti ama rehberimiz geçiş yaptığımız yerlerde birçok farlı markanın da test sürüşleri yaptığını söylemişti.
 

Ynt: Sorento'nun Çok Özel Resimleri


detayını bilmiyorum ama bende ozaman ML 320 vardı bacanağımdada sorento vardı o göstermişti resimleri bak bi karşılaştırma var diye benimde baya dikkatimi çekmişti bu başarısı açıkça
 

Ynt: Sorento'nun Çok Özel Resimleri

Ateş Bey, aslına bakarsanız ben, Sorento'ları Türkiyeye ilk geldiği günden beri tanımama rağmen arazideki bu performansı beni bile şaşırtmıştı.
 



Ynt: Sorento'nun Çok Özel Resimleri

Sorentoların en büyük ayıbı Xforce serisinden önceki modellerinde (140 bg) ESP nın olmayışı idi. Avrupa modellerinde ESP var iken Türkiye paketinde olmayışı büyük ayıptı. Sonuçta yeni nesil bi araç, yerden yüksekliğinden ve yanal salınımdan dolayı ESP gibi bir güvenliğe ihtiyacı vardı. Aynı anda piyasa sürülen sportage lerde ise ESP vardı.
Bu şekli ile bile Türkiye piyasasında sıra ile satıldığı için tebrik etmek lazım. İç metaryellerde sunulan kaitede bir o kadar tatminkar. Hele 7 koltuklu modelleri çok daha davetkardı.