Ynt: Sorento'nun Çok Özel Resimleri
Murat Bey aracın birinde Goodyear Wrangler MTR lastik ile güzergah tespitine çıkılmıştı fakat oldukça derin diş yapısı yüzünden Kapadokyanın kül gibi yumuşak topraklarında çok sorun yaşadık, özellikle patinaja düştüğünüzde toprağı eşerek saplanmamıza neden oldu. Fakat üzerindeki orjinal lastikler bize hiç sorun çıkarmadı.
Bu organizasyonun dışında Kartepe'de yaptığımız farklı bir organizasyonda ise Goodyear Wrangler MTR dağda tırmanış ve inişlerin yanında, yanaklarındaki dişler sayesinde keskin ve büyük kaya geçişlerinde ve çamurlu su geçişlerinde bile oldukça iyi performans gösterdi.
Bildiğim kadarıyla MTR nin AT serisinden en büyük farkı taban dışında yanaklarda bile derin dişleri olması ve taban dişlerinin de AT serisine göre biraz daha derin olmasıdır. Bu sayede özellikle kayalık yerlerde lastiğin yarılma riski daha az oluyor.