Ynt: Suzikilerin Parça Fiyatı?
öncelikle şunu belirteyim ... 5 kapı 2004 vitaraya olmaz .. 2.0 4cl grand vitara 5 kapı olur ..1988-2003 arası modeller vitara dır.1998- 2006 grand vitaralar 2006-2010 yeni grand vitaralar vardır.
vitaraların hiç bir ceşiti nazik ,kibar ,çıtkırıldım cinsinden degildir ,arazide zorlasanızda veya normal şartlarda bakımı yapılan araclar yolda bırakmaz parca bozmaz .istanbulda yükseltme kiti için sökülen aracları izleme imkanım oldu 1990-1993 model gibi oldukca eski ve kilometreli araclar 15 yıl üstü ve 200000 km gibi diyelim ön takımındaki rot rotil salıncak amortisör vs gibi parcalar fabrikasının taktıgı malzemeler cıkıyor ..
parca bozmadıgı için parca lazım olmaz .far sinyal panjur kaput tampon ön panel radyatör.vs bircok parcası yan sanayii olarak var ..eski kasa vitara far 50-150 tl arası marka sı modeline göre ,ön tampon 150tl gibi debriyaj seti 150-200 tl ,hava f. 10 f.balatası 20 tl gibi dir ....cıkma parca imkannıda yok yok diyebilirim.
vitarada parca ve cıkma parca daha bol dur granda göre ,,sebeb adet olarak fazla olması daha uzun yıllar üretimde olması diyebiliriz biri 13 sene üretilmiş digeri 8 sene parca fiyatıda vitaraya oranla az daha pahalı olabilir.
5 kapı öneririm eskiler 1.6 ,,grand kasalar 2.0 motordur.araziye yönelik modifiyeler yapıp arazi kullanımı düşünücekseniz eski kasa vitaradan şaşmayın derim ,
vitarayı alıp bir müddet binip sonra satma olayı yoktur binen aşık olur bir daha inemez ve araca nee yapıp ne takıştıracagınızda hiç bitmez devamlı ugraşı içinde olursunuz .öncelikle yükseltme sonra lastik filan derken arkası kesilmez bitmez bir hikayedir.
hangi aracı alacagınız konusunda kendi ihtiyaclarınız dogrultusunda nokta atışı yapıp 12 den vurmanız gerekiyor.
yıllarca alman fransız ve isvec malı araclar kullandım tek kelime japonun sorunsuz oluşu özelligi diger hiç bir aracta yok 50-100 km.de ön takım bozmalar amortisör patlatmaları vs bu tip şeyleri unutun .depo dolu ise yagını 10000 de degiştirin keyfinize bakın derim.