Benimde galeriden çıktığım zamanki halim.[attachment=1]
Daha sonra biraz evrim geçirip şimdiki yapıya sahip oldum.[attachment=2]
Ama önümüzde daha yapılacak çok iş var şimdilik böyle devam.
Arkadaşlar ilk olarak orjinal roof rack ı bi galerideki aracın üstünden sökmeyle işe başladım.Tabii karşılığını ytl cinsinden anlaştık.
Daha sonra oto aksesuar parçaları satan bi arkadaşımdan tavan spotları 7 adet+ön sis farları 2 adet angel eyes alınıp, araç üzerine bağlantıları kendim tarafından yapılıp monte edildi.İlerleyen zamanlarda bir etkinlik sırasında kendisiyle tanıştığım Mehmet Becce abimizle aracıma 3inç lift kit takılılıp araç yükseltilmiştir.Sonra yine bu camiadan olan bi abimizden 4 adet 30x9,5x15 ebatlarında offset cantlarıyla birlikte takılı olan wrangler MT-R lastikleri araca uydurduk.Peşinden de MİDLAND ALAN 100 cb telsiz ve stepne deki orjinal lastiği çıkarıp aynı ölçüdeki lastikle değiştirdim. Tabi yine sitemizde bulunan skid plate teknik resimlerinden imalata girip astar ve boyasını yapıp montajını gerçekleştirdim.Sırada paslanmaz sac dan imal edeceğim ve üzerine kumlama yaptıracağım tampon hazırlıkları var.
Levent eline sağlık, Garaj bölümünde başlık açıp, aşamaları resimlerle anlat derim, bu çalışma bu emek belgesel olarak orada dursun derim, ileride vitarası olanlar bakıp fikir alacaklardır.
Şenol bey gerçi tam anlamıyla araziye çıkamadım.Hacıllı daki organizasyonda bayağı işe yaradı .3mm dkp sactan imal ettim.
Zora geldiğinde ne kadar dayanır test edecez artık.
Montajda sıkıntı olmadı herhalde.
Alınan ölçüler 3K araçtandı, sizin ki 5k olunca merak ettim.
Ercova'da 5K aracın arkasında bağlı olan çeki demiri konstrüksiyonunu benim araca takmak istedik, şasenin kutu profilleri üzerindeki delik eksenleri arası mesafe birbirini tutmadığından bağlayamadık. O açıdan montajını merak ettim.
3 ve 5 kapı arasında gözle görünen bir fark olmasada (uzunluk harici) , araba parçalarındada bazı farklar var. Örnek olarak geçenlerde arka fren balatası aldım takarken bir baktık uymuyor, usta bu 3 kapı abi yanlış vermişler dedi, geri verdim, 5 kapı fran balatasında kare freze işli yerler var, 3 kapı degişik. Ölçülerin tutmaması sanırım bu ince ayrıntılar yüzündan olabilir.
Sacın arka kısımdaki iki bağlantı vidasının olduğu yerlerde problem çıkmadı.Eksenler tutdu.
Yanlız ön şase tarafını uydurmak zorunda kaldık sorun teşkil etmedi.
Bence şanşlıyız Suzukiciler olarak burada güzel bir arşiv ve bilgi dolu bir forum yaptık ve devam ediyoruz.
Bilgi arayanlar Gezenbilirin Suzuki Bölümünde birçok şeyi bir arada bulabiliyorlar.
Hemen her Suzuki ise evrim geçirmeye çok müsait araçlar tabi evrim geçirtene.
Fatih Bey
Videosunu koyduğunuz 98 model 2lt mi? otomatik mi? HArika bir uyumu vardı arazi ile.. sanki hiç zorlanmamış gibi.. merak ettim bu yüzden.
Fotograflar da ayrıca çok güzel. Hele tampondan kadraj ile kamp ateşinde oturanların foto suna bayıldım. İşte ruh bu
Erdoğan
arkadaşlar standart 1,6 için 195/80/15olan lastik ebatının üzerine çıkıp (MT lastik için-örn.225-235 gibi) performans ile ilgili yorumlar arıyorum.Çekiş yakıt ekonomisi mt nin yoldaki hal ve hareketleri vs .teşekkürler